Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[09:35] Erynome: Alaria: a zöld gomb 10 perc után vált pirosra csak, ha jól emlékszem
[22:58] Alaria: Tudom csak mar zold volt a letolto aztan "bepirosodott" azert esten kis panikba :)
[19:12] Erynome: Yoro: az gyors, de akkor fut a backup is, az a lassabb :)
[17:46] Yoro: Éjfélkor frissülnek az NJK-k, van aukciós nap, addig nincs letöltés.
[00:18] Alaria: Nah bekurbliztak csak szolni kell! :)
[00:17] Alaria: Na most megadta magat vagy mi?
[19:38] Ussuk_ki: Az arénát, arlénát és a garnélát is.
[19:37] Ussuk_ki: @Salle & @Alaria: Köszi! Igen, nyugati kövület, szopatnak, sokszor bukom az arlénát miattuk.
[15:48] Erynome: cabal: munkaidőben ilyen előfordul:)
[14:13] cabal: áll a letöltő...
[09:12] Salle: plusz mire esik addigra ezek simán mennek 50+ dvk-val is :)
[09:12] Salle: nem esik annyi hogy fordulónként használja.
[09:11] Salle: vagyis közelében sincs hogy eshessen neki egyáltalán gömb. és az is csak egyszer használatos ,
[09:09] Salle: q.halálgömb persze működhet, DE ha valaki így kérdezi, akkor tuti arénában szív még a 2 döggel,
[00:34] Alaria: quwarg halalgombbel esetleg
 
Jelenleg bejelentkezve:
torryl, Pjtor, Pakmara, Kregon
4 felhasználó
 
Regisztrált:
1134 felhasználó
1477 karakter
Legutóbb: DrHappyFace
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0714%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Vissza a hírekhez!
[1] [2]

Nyilt level Krapixlon Authir olimpiai foszervezonek (1. oldal)

Figyelem! A hozzászólás szövege HTML-ként értelmeződik, következésképp a csibecsőrök közé írt egybefüggő szavak ELVESZNEK! A csibecsőröket írd át pl. szögletes zárójelre a hozzászólás beküldése előtt! Köszi!

Melyik karaktered nevében szólsz hozzá:



Szmájli eszköztár:


31Nyul ::: 2012.06.28. 06:44  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
De, de ha már híres embereket idézgetünk :-)
 
30FlyXan ::: 2012.06.27. 17:31  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Amúgy hogy Zkát idézzem, a mindenkiben továbbra is mindenki benne van

híres vagyok híres vagyok híres vagyok

hát igen, az emberiség nemesedik


Az nem Koc volt?
(Hivatkozott üzenet: [Nyul], 2012.06.27. 16:32)
 
29Nyul ::: 2012.06.27. 16:32  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Amúgy hogy Zkát idézzem, a mindenkiben továbbra is mindenki benne van

híres vagyok híres vagyok híres vagyok


hát igen, az emberiség nemesedik
(Hivatkozott üzenet: [Zka], 2012.06.27. 09:08)
 
28goyslee ::: 2012.06.27. 12:58  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
En mindenesetre szeretnek koszonetet mondani a valtoztatasert! Semmi mas nem erdekelt iden csak a tolvajverseny. Mondjuk indultam a 7esben is, de nem volt rakeszules, aldomas, eropajzs, orjonges, semmi... csak minimalisan, a luthiust csereltem le, meg kfeltem kabito nyilacskat, ennyiben ki is merult :)
 
27albertus ::: 2012.06.27. 11:56  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
gyanítottuk, hogy vmi ilyesmi lehet a képlet minden versenyszámban (van egy logikus szűkítés de úgy, hogy a legjobb x (10re tippeltünk;) kalandozó közt randomban nyer valaki) ezek szerint jó volt a matek.

az 5 főben viszont így az optimalizátorok kerülnek előnybe. mondjuk így nyernek 1-2 olimpián keresztül mindent, de utána meg már nem fognak, tehát gyorsabb a szelekció..
franc se' tuggya', ki kell próbálni, oszt' majd jövőre újranyitjuk a topicot ha nem tetszik a népnek


Elvileg az már idén is működött,hogy aki nyert az már nem lehet első.
(Hivatkozott üzenet: [McS], 2012.06.27. 11:52)
 
26McS ::: 2012.06.27. 11:52  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
gyanítottuk, hogy vmi ilyesmi lehet a képlet minden versenyszámban (van egy logikus szűkítés de úgy, hogy a legjobb x (10re tippeltünk;) kalandozó közt randomban nyer valaki) ezek szerint jó volt a matek.

az 5 főben viszont így az optimalizátorok kerülnek előnybe. mondjuk így nyernek 1-2 olimpián keresztül mindent, de utána meg már nem fognak, tehát gyorsabb a szelekció..
franc se' tuggya', ki kell próbálni, oszt' majd jövőre újranyitjuk a topicot ha nem tetszik a népnek
 
25játékvezető ::: 2012.06.27. 10:33  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Szeretném leszögezni, hogy a játékos versenyek bevezetésének célja pont az volt, hogy a nem optimalizátor játékosoknak is legyen siker élménye. Emiatt egy versenyben sem az dönt, hogy kinek a
legnagyobbak az értékei. Ezt meg is akarjuk tartani.
Rátérve az algoritmusra:
1. A rejtőzködés, lopás, csapdaészlelés, nyomkövetés számít. A zárnyitás nem.
2. Nincsenek fix értékek a képletben. A képlet nagyon bonyolult, és többnyire az indulók szakértelmeinek átlagával számol.
3. A végső győztes a következő 10 ember közül kerül ki:
- legnagyobb lopású ember
- random 9 ember, akik teljesítették a minimális követelményeket, azaz durva közelítéssel a szakértelmeik az átlag fölött voltak.
Ebből a 10 emberből random nyer egy.

Változások:
Mint az fentebb írtam, biztosan nem akarjuk, hogy a legnagyobb
szakértelmekkel rendelkező nyerjen fixen. Azt sem, hogy mondjuk a legnagyobb kettő közül. Annyit változtattunk most, hogy pl. csapdaészlelésben növeltük a kritériumot, és a nyertes a legjobb lopás + a négy legjobb szakértelmekkel rendelkező 5 ember közül fog kikerülni. A random szerepe így felére csökkent, de a játékos versenyek hagyományaihoz hűen, nem optimalizátor verseny lesz, ahol a legnagyobb értékkel rendelkező nyer.
 
24Zka ::: 2012.06.27. 09:08  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Amúgy hogy Zkát idézzem, a mindenkiben továbbra is mindenki benne van

híres vagyok híres vagyok híres vagyok
(Hivatkozott üzenet: [FlyXan], 2012.06.25. 20:00)
 
23Yoro ::: 2012.06.26. 22:09  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Mi számít a játékos versenyeken? Képlet nincs, az alábbiak a 114-es krónikában jelentek meg.
Mászóverseny: mászás, ügyesség, erő.
Futás: egészség, ügyesség, magasság (!), erő. Alakváltóknak bónusza van. (Szerintem számíthatna a sikertelen rejtőzködések száma is.)
Tolvajverseny: rejtőzködés, nyomkövetés, csapdaészlelés, zárnyitás, ügyesség. A cikk nem említ lopás próbát (indulási feltétel), ez nem tudom, hogy véletlenül maradt-e ki.
Főzőverseny: főzés, főzés + vitalitás. Trolloknak bónusz.
Drakolderes: gyógyítás, felderítés, zene, titkosírás.
Elmezáras: ismert tárgyak száma, ismert épületek száma, bányászat (törpéknek bónusz), ismert szörnyek száma. Gnómoknak bónusz.
 
22albertus ::: 2012.06.26. 16:13  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Ezentúl ha sikerül valami olyant lopnom ami igazán kiborítja a bilit,akkor tessék azt egy hobbitolvaj szerencsés próbálkozásának venni,hiszen a tolvajverseny győztesei az igazi nagyágyúk.
 
21craslorg ::: 2012.06.26. 12:27  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Emlékszem. Valamilyen IRL szerű világban 6 éve egy téli olimpia félén egy ausztrál gyorskorcsolyázó, aki abszolút esélytelenként a többiek bénázása során először elődöntőbe, majd döntőbe jutott, ott pedig nevető utolsóként az utolsó körben lett első, mert a többiek összegabalyodtak. No, itt is ez történik, ha esélytelenebb nyer.
 
20 Cras Lorg (#3165) ::: 2012.06.26. 12:25  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
...az elenyiosz nyalók már nem bűvölnek, ...

Tiltakozom! Most is lapul néhány bűvölés a buksimban. Csak épp ritkán lépek és még kevesebb alkalommal találkozok olyannal, aki ellen működne. De sebaj, most a felejtés ment mindenkire
(Hivatkozott üzenet: [McS], 2012.06.25. 19:12)
 
19Hajnalcsillag ::: 2012.06.26. 08:32  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
a lényeg, hogy f*ngod nincs mekkora főzésem van és nem is fogom elmondani, hogy kereken 50es, 10 recept ismerete mellett.

Én is ezt mondtam, a második helyezettnél 35-tel nagyobb főzéssel indultam.
(Hivatkozott üzenet: [McS], 2012.06.25. 19:12)
 
18pterois ::: 2012.06.26. 07:12  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Na igen, ezek a játékos versenyek nagyszerűek, de vagy a véletlenen múlik az egész, vagy csak az élen járóknak van esélyük bármit is kezdeni ott. NAGYON kíváncsi lennék rá, hogy mi kell az egyes versenyek megnyeréséhez, mert így csak egy olyan színesítő elem, amin mindenképen részt vesz a jelentkezett kari, de a legtöbb esetben tök feleslegesen.
 
17Peti ::: 2012.06.25. 20:57  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Szerintem a lopáson jóval nagyobb a random esély mint a többin. Igazából az lenne a jobb, ha a többi játékos versenyre is bekerülne ez, vagy állítanának rajta, mert 1-2 ritka kivételtől eltekintve a topkarik nyernek meg mindent. Én a pórnép közé tartozom, és örülnék ha kicsit több esélyem lenne bemákolni valamit.
 
16borsodi ::: 2012.06.25. 20:53  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Az en rejtozkodesem 107es es korabban olyan karival nyertem meg a tolvajversenyt akinek meg 40 sincs... szoval ez buko. Saci mindig akkor bukik el amikor kiderul, hogy az uzenet az elf szajaban van. az az utolso proba.

Én is ott buktam el.
(Hivatkozott üzenet: [goyslee], 2012.06.25. 19:38)
 
15FlyXan ::: 2012.06.25. 20:00  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Amúgy hogy Zkát idézzem, a mindenkiben továbbra is mindenki benne van
 
14goyslee ::: 2012.06.25. 19:38  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Az en rejtozkodesem 107es es korabban olyan karival nyertem meg a tolvajversenyt akinek meg 40 sincs... szoval ez buko. Saci mindig akkor bukik el amikor kiderul, hogy az uzenet az elf szajaban van. az az utolso proba.
 
13NUK ::: 2012.06.25. 19:13  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Mert csávókáim kihagyták a képből a rejtőzködés szaki fontosságát...

Én is valami ilyesmire tippelnék

Mellesleg én azon végig rongyoltam!!
(Hivatkozott üzenet: [Danair], 2012.06.25. 18:29)
 
12McS ::: 2012.06.25. 19:12  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nekem hasonló érzésem van a főzőversennyel kapcsolatban.
a második helyezettnél kb. 35-tel nagyobb a főzésem.


van 2 játékos, aki látja McS fordulóit, sose' volt nyilvános egy se.
nem azért mert túl erős, hanem, mert állandóan én vagyok a páblik szerint a f*sz és nem adok rá több okot mint amennyi már van :D

a lényeg, hogy f*ngod nincs mekkora főzésem van és nem is fogom elmondani, hogy kereken 50es, 10 recept ismerete mellett.

hogy, ontopic is legyek.
mint játékos, megértem a problémát, egyet is értek vele, egy tolvaj karival (ha valóban erre komolyan áldoz) nehéz lehet olimpiát nyerni.
az is tény, hogy a lopás szinte az egyetlen olyan dolog a játékban, ami még szerepjátékos. az elenyiosz nyalók már nem bűvölnek, a gonoszok gyógyítgatják egymást, a ferlájt papok meg harci varázslatokat tanulnak... pfuj...
a kis nyomorékok legalább azt csinálják, amihez értenek: átb*sszák a többi kalandozót.

viszont, pont ezért nem is volt annyira elvont amit írtam, "szerepjátékos" szempontból simán erről szólt az egész.

megnyugtatásul: ha írtok ki voksot, arra szavazok, hogy vmi képlet alapján a "jobb tolvajnak" legyen nagyobb esélye. nekem ez sose' fog fájni.
(Hivatkozott üzenet: [Hajnalcsillag], 2012.06.25. 16:07)
 
[1] [2]