Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[01:35] Spunk: ejjnemide
[01:35] Spunk: 760,58
[14:26] Titusz mester: Jah johet a hovihar 2.0, didergo whrlpl' orvenylovel
[14:04] Spunk: tél lesz mire jön az már nem mászós, hanem fázós event lesz
[11:32] Salle: nekem most annyira nem is hiányzik ez a mászós event :D
[09:39] Danair: Bámulatos gyk 1,5 hét késés
[20:39] Korrbak: megvagyok
[18:01] Korrbak: Lehet nem tölt fordulót a szeró?
[15:42] Kati: Igen.
[15:23] vyrydy: Mármint nov. 10-ig.
[15:23] vyrydy: A befizetési bónuszokat 10-ig lehet elosztani!
[11:16] torryl: ok, köszönöm
[10:48] játékvezető: tudom fixre mondani.
[10:48] játékvezető: Torryl: Nem indul el ma. Hétfőn se, mert akkor szabin leszek. Várhatóan jövő hét szerdán, de nem
[10:33] Erynome: Spunk: toltam egyet alvás előtt
 
Jelenleg bejelentkezve:
kvib, Titusz mester, Miko
3 felhasználó
 
Regisztrált:
1135 felhasználó
1477 karakter
Legutóbb: Kwisatz
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0714%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Vissza a hírekhez!
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11]

TF Online (1. oldal)

Figyelem! A hozzászólás szövege HTML-ként értelmeződik, következésképp a csibecsőrök közé írt egybefüggő szavak ELVESZNEK! A csibecsőröket írd át pl. szögletes zárójelre a hozzászólás beküldése előtt! Köszi!

Melyik karaktered nevében szólsz hozzá:



Szmájli eszköztár:


202LeChuck ::: 2009.02.15. 22:55  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
mostanra sikerult atizzadni magam ezen az irgalmatlan topicon es most en is megirom amit gondolok, mint ahogy a barataim is megirtak (akik miatt/akik miattam kezdtek el jatszani GRD, McS, Buldozer stb.) de nem gondoltam, hogy ennyire nehez lesz objektivan hozzaszolni ehhez.

majdnem az elejetol jatszom, volt egy nagy kihagyas, aztan egy kisebb de kb. 3 hete kezdtem el ujra TF-ezni, amikor atolvastam a behon azt a topicot, amiben miklos veszi ujra a kezebe a jatekot. teljesen felvillanyozott az a lehetoseg, hogy vegre gatyaba razzak a dolgokat. ezt csak azert irtam ide, hogy lassa mindenki milyen lelkiallapotban ert az online tf lehetosegenek publikalasa.

meg kell mondjam, hogy eloszor elontotte a hab a szam szelet. aztan az agyam kikapcsolta az online tf lehetoseget, ugy ahogy volt, de mostmar lenyugodva es atgondolva le merem irni azt, hogy a tf ujrairasara (ha ugy tetszik onlineositasara) szukseg van.

ezzel kapcsolatban igazabol semmit, konkretan semmi tenyeges informaciot nem kaptunk meg. csak ilyen felhoket/abrandokat/lehetosegeket, amiket miklos leirkalt es amitol paran maris thargondan berzerkerre valtoztak.

de mivan akkor ha esetleg ez az egesz jol sikerul? ertitek, olyan otleteket raknak bele/valositanak meg amiktol valoban jobb lesz es most el se tudjuk kepzelni, mert miert ne lehete ez? legyunk mar ennyire optimistak! ahogy Dras mondta jol, ha a motor jo, akkor olyan feluletet irsz mar ra amilyet akarsz/akiknek akarsz, es amit dana hozzaszolt, hu/ftvklikk az mar vegulis nem online? vagjatok, minden attol fugg, hogy miklosnak az elmult majdnem 20 ev (!) tapasztalataval sikerul-e egy valoban jo cuccot osszeraknia vegre. minden ezen mulik, ha tanul a mult hibaibol es osszeszedi a rengeteg jo otletet/tapasztalatot, ha konzultal es partnerkent kezeli azokat az emberek akik akar ingyen is segitenek neki, szoval ha kreativan es okosan csinalja/juk (!) es kezdi ujbol, nem pedig OFF lehuzas es flame egybol, akkor szerintem az egesz baromi jo lesz.

Ul/nem Ul, oszinten kepes vagyok lemondani majdnem barmirol (de nehez volt ezt leirni), hogy azokkal az emberekkel akikkel egyutt jatszottam anno, ujbol egyutt kalandozhassak, ertelmesen, egy jobb TF-en.

en ebben kurvara hiszek.


tisztelettel:

szabo peter
LeChuck
 
201GRD ::: 2009.01.21. 10:11  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
akkor itt a flame abba is maradhatna, es visszaterhetunk ide 1+1 ev mulva. A tarsasag egy resze nagyon szentimentalis.. aranyos, de akkor is. Olyan ez mint amikor az elso baratnonket nem akarjuk elengedni mert milyen jo volt vele 5 evvel ezelott.
Ez a TF mar nagyon reg nem az a TF. sooot igazabol nem TF, mert nem viseli magan egyetlen jegyet sem annak ami miatt megszerettuk. Megszunt az osszetarto ereje is ami maga a tarsasag volt. Visszajarunk ide, kapaszkodunk az emlekekbe, de hogy emelle meg valaki kovetelni is akar, az mar eros.
Ha a Beholder ugyerzi meg szeretne tartani azt a termeket amibol epitkeztek valamikor, lelke rajta, jol teszi. Enelkul az osszes tobbi sem johetett volna letre, igy megerdemli az "oreg" hogy eletben tartsak.
 
200Alaria ::: 2009.01.16. 21:24  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Én sem játszok már 1 éve a TF-en de ez az új játékforma lehet hogy érdekelne.
Elsősorban a régi játékhangulat, infóhiány miatt fordultam el a TF-től a második fő ok az ára és az érte adott játékélmény hányadosa. Aztán jött 1,5 évig a Travian, ahol azt játszhattam amit igazán szeretek, birodalomépítgetést. Ráadásul ingyen. Ott is megvolt a más játékosokkal történő kapcsolat, amit a TF-ben szerettem. Mára leszakadtam a Travianról, elsősorban a megkövetelt állandó online jelenlét miatt.
De a TF folytatásához nem nagyon érzek kedvet. Egy pörgősebb változat izgalmasabban hangzik, ezért kíváncsian várom mi lesz belőle.


Jujj pedig szeretnenk am nagyon ha visszajonnel! Nalam a "travian betegseg" csak 8 honapig tartott, de soha tobbet. Igaz sosem hagytam abba teljesen a TF-et es most meg (lehet a kis szunetnek koszonhetoen, de) porgok rendesen.

No, de sorry az offert!

En is kivancsian varom mi fog kisulni majd az online TF-bol. En bizakodo vagyok.
(Hivatkozott üzenet: [Raver], 2009.01.16. 20:54)
 
199FlyXan ::: 2009.01.16. 21:08  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
200
 
198Raver ::: 2009.01.16. 20:54  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Én sem játszok már 1 éve a TF-en de ez az új játékforma lehet hogy érdekelne.
Elsősorban a régi játékhangulat, infóhiány miatt fordultam el a TF-től a második fő ok az ára és az érte adott játékélmény hányadosa. Aztán jött 1,5 évig a Travian, ahol azt játszhattam amit igazán szeretek, birodalomépítgetést. Ráadásul ingyen. Ott is megvolt a más játékosokkal történő kapcsolat, amit a TF-ben szerettem. Mára leszakadtam a Travianról, elsősorban a megkövetelt állandó online jelenlét miatt.
De a TF folytatásához nem nagyon érzek kedvet. Egy pörgősebb változat izgalmasabban hangzik, ezért kíváncsian várom mi lesz belőle.
 
197Sigma ::: 2009.01.14. 15:58  Felhasználó ignorálásaVálasz erre

Látom 60% csakazértse indítana mostani véleménye szerint karaktert az új TFen de szerintem ez a szám sokkal alacsonyabb lenne a valóságban :)


Jaja. Én már át is vonultam a mindent nyitva hagyó Biziclop táborba.
(Hivatkozott üzenet: [Zka], 2009.01.13. 15:03)
 
196Givangel ::: 2009.01.14. 01:00  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Igazatok van, utolag visszaolvasva tenyleg "rabaszelesnek" hat az MMORPG leirasom. Nem ezzel a szandekkal tettem be a postot, egyszeruen sokkal frissebbek es melyebbek ezek az emlekek a TFhez kepest.
Elnezeseteket kerem erte.

(ugyanakkor tovabbra is igaz, hogy TF onlinet szivesen kiprobalnam :))
 
195White Nor ::: 2009.01.13. 23:27  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nyilván a piac döntene, ki melyiken játszik, az offline simán használható lenne " tesztterületként", hogy ne járjon úgy a Behó, mint az utóbbi években - kiforratlan, tesztelés nélküli, bughalmoktól hemzsegő fejlesztések hergelték nem csak a Top, hanem az átlag játékosokat is....

Nyul, a 2 jatek motorja nem lesz kompatibilis egymassal, mas alapokrol epitik fel az ujat.. Tehat elegge korlatozott, mit lehetne letesztelni a regin... Max, jatektechnikai elemeket, egyensulyokat.. De aztan az egeszet at kene forditani az uj motorra, mikozben a 2 verzio mas-mas lehetosegket, es iranyokat adhat a fejlesztesnek... Szoval nemigen hasznalhato...
(Hivatkozott üzenet: [Nyul], 2009.01.13. 22:25)
 
194Pht ::: 2009.01.13. 23:15  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Természetesen a véleménye bárkinek lehet. Demokrácia meg ilyenek... De itt most érzelmekről is szó van, és nem hiszem, hogy bárki aki nem lép, át tudná érezni azok helyzetét, akik nap mint nap fordulókat tervezgetnek, akiknek élnek a karaktereik, akik építgetik a közös tudatukat stb...
 
193Nyul ::: 2009.01.13. 22:25  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Én is egyetértek Veled, de nekünk nem is ez a bajunk. Simán lehetne a kettőt párhuzamosan, kevés extra energia befektetéssel csinálni, lehetne online és maradna az offline is. Nyilván a piac döntene, ki melyiken játszik, az offline simán használható lenne " tesztterületként", hogy ne járjon úgy a Behó, mint az utóbbi években - kiforratlan, tesztelés nélküli, bughalmoktól hemzsegő fejlesztések hergelték nem csak a Top, hanem az átlag játékosokat is...

Tovabba: szerintem nem kotelezo jatszania valakinek ahhoz a jatekkal, hogy velemenyt tudjon rola mondani. Plane, hogy a GN-en jellemzoen majd mindenrol olvasni lehet ami tortenik a jatekban/jatekkal. (Raadasul en jatszom 15 eve kvazi egyfolytaban. Igen jelenleg is. De amugy Zsolt is jatszik.)

Ehhez csak annyit, hogy ha egyszer 25 éves kóstoltad a spenótot, de azóta nem ettél, és most valaki elmeséli, hogy milyen finom spenótfőzeléket evett, meg utána spenótos kosárkákat, még nem fogod a szádban érezni a spenót ízét, pláne nem azét a spenótét, ami azé a spenótfőzeléké vagy azé a spenótos kosárkáé volt.
 
192Clark ::: 2009.01.13. 20:23  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
egyetértek veled, viszont ezeken elég könnyű változtatni...
 
191Jakab ::: 2009.01.13. 19:25  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
igen, ez igaz, de azért ma már minden ott van a neten a beho honlapon. amikor én kezdtem, 1000ed info volt, és mégis rá lehetett kattanni, bár az is igaz, h nem volt még csak hasonló sem nagyon.

Igen ott van a neten a legtobb dolog, de a mai kor kovetelmenye nem az, hogy kezdjel el levelezni amig kapsz egy karakterszamot meg szamlaszamot amire elobb fizess be, aztan varjal majd legeneralnak egy nulladik fordulot majd kezdhetsz jatszani de elotte olvassal sokat (szabalykonyv, menupontok stb stb). Mig regen erre volt turelme az embernek (meg postara (na jo, TF fordulo varas eseten nem volt :) ) meg sok egyebre) addig a mai, felgyorsult vilagban a felgyorsult eletet elo embereknek erre nincsen se kedve se turelme. Masreszt szolgaltatasfejlesztes vonalon is el lehetne gondolkodni, hogy mennyire segiti a jatek elkezdeset, hogy nincsen letoltheto normalis naprakesz UL iro (azaz "Miert jatekosnak kell(ett) egy hasznalhatot csinalni?"...), hogy finoman fogalmazva nem felhasznalobarat az az UL iro ami a honlapon elerheto, hogy miert a usernek kell mapot csinalni stb stb. Jo jo ezek a kerdesek egy resze mar megoldodott, de tul sok evig nem volt es ezek sem segitettek (segitik) az emberek jatekba hosszu tavra torteno bevonasat.
(Hivatkozott üzenet: [Clark], 2009.01.13. 19:10)
 
190Clark ::: 2009.01.13. 19:10  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
igen, ez igaz, de azért ma már minden ott van a neten a beho honlapon. amikor én kezdtem, 1000ed info volt, és mégis rá lehetett kattanni, bár az is igaz, h nem volt még csak hasonló sem nagyon.
 
189Jakab ::: 2009.01.13. 19:04  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
egy hozzáfűznivalóm lenne Jakab:
az első 10 fordulós próba lehet, h nem jött be, de annak sztem az okát már leírtuk páran párszor ebben a topicban is.
én is csináltam új számlát, és lett is 3 "próba" karakterem, de úgy, h én nagyjából tudom, h mit is kellene csinálni a TF első 10 körében, még így sem volt sikerélményem. nem az első 10 forduló az, amiért megéri TF-ezni bárkinek is. tele van kudarccal, és buktatóval, naná, h nem hozza meg a kedvét senkinek. én se játszottam végig a 10-10 fordulókat! és most nem akarok párhuzamokat, meg életből ellesett példákat felhozni, úgyis értitek miről beszélek!


Nem azert, illetve nem csak azert lett sikertelen a dolog, mert kudarcelemenye volt a ra cuppano tomegnek. Egyreszt azert lett sikertelen, mert nem volt "tomeg" aki elkezdje kiprobalni (ezen kulon el lehetne merengeni, hogy miert maradt el a "tomeg", de ezt most hagyjuk), masreszt azert amit te is irtal, az elso 10 fordulo nem eppen bovelkedik sikerelmenyben, harmadreszt azert amit Miklos is kifejtett, hogy manapsag az az igeny, elvaras az atlagembertol, hogy minimalis olvasassal es kattintassal el tudjal kezdeni egy jatekot. Na most ha kezdokent kicsit kepben akar lenni az ember a TF-ben, ugye el kellene olvasni a szabalykonyvet, par hosszabb menupontot stb elozoek osszesen eppen elegendoek arra, hogy bele se kezdjenek vagy elriasszak az embert.
(Hivatkozott üzenet: [Clark], 2009.01.13. 18:41)
 
188Clark ::: 2009.01.13. 18:41  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
egy hozzáfűznivalóm lenne Jakab:
az első 10 fordulós próba lehet, h nem jött be, de annak sztem az okát már leírtuk páran párszor ebben a topicban is.
én is csináltam új számlát, és lett is 3 "próba" karakterem, de úgy, h én nagyjából tudom, h mit is kellene csinálni a TF első 10 körében, még így sem volt sikerélményem. nem az első 10 forduló az, amiért megéri TF-ezni bárkinek is. tele van kudarccal, és buktatóval, naná, h nem hozza meg a kedvét senkinek. én se játszottam végig a 10-10 fordulókat! és most nem akarok párhuzamokat, meg életből ellesett példákat felhozni, úgyis értitek miről beszélek!
 
187Jakab ::: 2009.01.13. 16:16  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Amúgy a legnagyobb problémánk azzal van, hogy fikázzátok a jelenlegi TF-et, anélkül, hogy benne élnétek.

Nem tudom miert akarsz engem belekeverni. Tessek megkeresni, hogy mennyi hozzaszolasom volt ehhez a topichoz, amiben fikazom a jelenlegi TF-et. Direkt nem szoltam hozza (eddig) a temahoz. Van velemenyem termeszetesen az online tf-rol, de inkabb megtartottam magamnak, nem akartam meg en is gerjeszteni a flamet-anyazast, gerjed az magatol is :)

Ami a "benne elest" illeti, azt gondolom megint csak nem kell magamra vennem a fenti mondatot (de legalabbis rossz helyre celoztal), leven eselyes, hogy Miklos es Zoli utan en foglalkoztam eddig idoben a legtobbet a TF-el (a jatekkal valo jatszas, a hyper miatt, hatteranyag kutatasok miatt stb).

Tovabba: szerintem nem kotelezo jatszania valakinek ahhoz a jatekkal, hogy velemenyt tudjon rola mondani. Plane, hogy a GN-en jellemzoen majd mindenrol olvasni lehet ami tortenik a jatekban/jatekkal. (Raadasul en jatszom 15 eve kvazi egyfolytaban. Igen jelenleg is. De amugy Zsolt is jatszik.)

Mint irtam, nem szoltam hozza (eddig), mert anno a tf szolgaltatasfejleszteserol folytatott vita (papir vs email stb) alapjan szamomra egyertelmu volt, hogy mennyire ragaszkodnak az emberek a regi formatumhoz, nosztalgikus (vagy felelem a jovotol es/vagy szamtalan egyeb lehetseges) okokbol es, hogy nem hajlandoak valtani. Igy a tema megjelenesekor mar boritekoltam magamban a hozzaszolasok tartalmat, es nem is kellett csalodnom, jottek maguktol.

Ami szorosan engem illet: magamat egyertelmuen a nosztalgiazo, oldschool :) jatekosok koze sorolom, kedvelem ezt a formatumot amiben jelenleg fut a jatek, ugyanakkor azt is tudom, hogy ez a modja a jateknak evek ota nem eladhato. (Bizonyitotta ezt pl. az ingyenes 10 fordulos proba TF rendszere, ami nem valt be.) Eleg csak megnezni mennyi aktiv TF-es van itt a GN-en es mennyi volt regebben. Vagy eleg osszehasonlitania felevenkenti TF talalkozokon megjeleno TF jatekosallomanyat, vagy korbenezni ismerosi korben mennyien jatszanak meg stb. Azt hiszem eleg egyertelmu a tendencia, az OV-n ugyan ezt a lassu fogyast le lehetett kovetni az elmult 3-5 evben.

Szerintem jobb marketinggel sikeresebben lehetett volna a jatekosallomanyt novelni vagy megtartani, de csak bizonyos ideig. Nehany evvel ki lehetett volna tolni a jatek eletciklusat, de a vegeredmeny ugyan az lett volna mint most.

Osszegezve: azt gondolom, hogy az onlineositas a Tulelok Foldje egyetlen hosszutavu tulelesi lehetosege es Miklos (meg ha szerintem kicsit lassan lepve is) de a leheto legjobban dontott amikor az onlineositas mellett dontott.
(Hivatkozott üzenet: [Nyul], 2009.01.13. 15:28)
 
186Zka ::: 2009.01.13. 15:33  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Én ugyan nem fikázom. Én a wow előtt hagytam abba több okból, egyszerűen a játék nem kötött már le ~12 év után és csomó dolgával elégedetlen voltam.
Tény, hogy egy MMO olyan intenzív élmény amit egy levelezős vagy webes játék nem fog tudni behozni. Meg az is tény, hogy nem mindenki igényli azt az élményt.
De az is tény, hogy amit itt érvelés meg tiltakozás néven olvashatunk, az semmi más mint lázadozás az elkerülhetetlen ellen, vegyítve buta nosztalgiával.
Ha egy csepp eszetek van, tényleg azzal foglalkoztok, hogy az online TF minél több feelinget és társaságot átmentsen a mostani játékból.
A TF már rég nem az ami volt, az is megért volna már egy tiltakozást, de hát mégiscsak az idő múlása ellen nem túl okos dolog tiltakozni...
 
185Nyul ::: 2009.01.13. 15:28  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Lehet tiltakozni, csak értelmetlen. Teljesen illogikus amit műveltek, változás max annyi lesz hogy nem lesz online TF se.

Ja és goyslee, siva, Alaria, janek, Rahvin, Danair, T10, Qwardloss, Spunk sem játszik már?


Nem tiltakozás ez, egyszerűen - amit más már felhozott - ha utálom a spenótot, nem fogok spenótot enni. Ha lesz egy szép kis spenótos sütemény, ami szép is, jó is, biztos megnézem, mexagolom, talán bele is gondolok, de attól az még spenót marad és nem fog ízleni. De bár lenne igazad, és lennék spenótimádó...
Amúgy a legnagyobb problémánk azzal van, hogy fikázzátok a jelenlegi TF-et, anélkül, hogy benne élnétek. Nekiállhatnánk fikázni Angelina Jolie-t is, hogy milyen szar csaj, rossz az ágyban szarul főz - de ezt igazából Brad Pitt tudja csak eldönteni ;-))))
(Hivatkozott üzenet: [Zka], 2009.01.13. 15:17)
 
184Nyul ::: 2009.01.13. 15:26  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nézd már meg, kixavaztak még oda: Jakab, Givangel, Zsolt, Zka. Mi a hasonlóság, mi...

Erre en is kivancsi lennek, hogy mi a hasonlosag.


Hé, Te ignorálsz engem. Tessék következetesnek lenni!!!
(Hivatkozott üzenet: [Jakab], 2009.01.13. 15:19)
 
183Jakab ::: 2009.01.13. 15:25  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Biztos mindegyikük okos :)

Giv a kakukktojas ;) :D
(Hivatkozott üzenet: [Zka], 2009.01.13. 15:23)
 
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11]