Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[12:55] pterois: és micsoda meglepivel indult újra :)
[10:39] játékvezető: Újraindult a táplálás.
[09:27] játékvezető: Leállítom a táplálót kicsit hosszabb időre.
[09:21] Salle: éjfél körül léptem 2+1 kört, nem volt semmi probléma
[21:54] Roante: Visszaigazolas nekem jott. Leptem ma 4 fordulot, igy nem tudom, h az megjon-e.
[20:47] Mad: Már megvolt a 2. is :(
[20:45] Salle: küldd el még egyszer, hátha csak benyelte a letöltő az UL-t. Szokta néha. Most elvileg zöld út van.
[20:38] Mad: Sziasztok! Ti megkapjátok a fordulótokat? 2 órája küldtem el, de semmi nem jött azóta
[20:12] Yoro: Vagy gyorsabbra. :)
[14:16] Pjtor: kisse megkesve, de megjott az olimpiai kuldonc. jo lenne lecserelni a tintacsigat valami modernebbre
[19:59] Biborhold: Ebben a formában még egy darabig folymatban is lesz. Lassan haladunk azokkal a rombolásokkal.
[20:03] karonfoll: kk
[17:42] Yoro: Június 11. 15 óra, de még a hírnök se jött.
[17:34] karonfoll: mi az olimpia jelentkezési határidő?
[15:28] neosaman: Akkor még egy darabig pihengetek :)
 
Jelenleg bejelentkezve:
Bunkó's Big Ben, Alaria
2 felhasználó
 
Regisztrált:
1132 felhasználó
1466 karakter
Legutóbb: Pakmara
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9160%
Annak98.0334%
FlyXan96.2769%
Yoro96.0499%
Zka95.1130%
skaven94.3511%
Amanda93.4405%
Balu92.5837%
Koc92.5644%
Spirit91.7473%
Vissza a hírekhez!
[1] ... [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42]

Varkaudar inváziós seregek támogatása (37. oldal)

Figyelem! A hozzászólás szövege HTML-ként értelmeződik, következésképp a csibecsőrök közé írt egybefüggő szavak ELVESZNEK! A csibecsőröket írd át pl. szögletes zárójelre a hozzászólás beküldése előtt! Köszi!

Melyik karaktered nevében szólsz hozzá:



Szmájli eszköztár:


102Tib ::: 2008.02.14. 16:53  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Sajnos harq egy 60+ szintu karaktert NAGYON nehezen veszel ra arra, hogy eljojjon egy olyan teruletrol, mely szamara idealis fejlodest biztosit.
Ha a fejlodese a kulonbozo masznivalok / stb. hijjan meg plusszban elmarad ( ugyebar a kuldeteseket nem tudja csinalni, mert nem ott mozog ), meg nehezebb.
Ez ( sajnos vagy nem sajnos ) a TF velejaroja mar ( legalabbis ilyen relative magas szinten ).
 
101harq ::: 2008.02.14. 16:50  Felhasználó ignorálásaVálasz erre

Akkor im a feladat - ha vagos vagy akkor a varkaudarokat tamogasd, hogy legyen kardod, ha szuros, Boraxot.


Már megint a tápolás...

Ne ezért támogasd az egyik vagy a másik oldalt!
Legyél elhivatott!!!
(Hivatkozott üzenet: [Tib], 2008.02.14. 16:45)
 
100Tib ::: 2008.02.14. 16:50  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Biztos, hogy olyan erosseguek, mert nyugaton nem dobta oket a progi - ergo igen magas ( 55+ ) szint kell hozza, hogy megjelenjenek.
Igy viszont teny, hogy a magas szintu karakterknek is van ertelme odaallni a varkik melle, mert egyebkent csak a csatalovas / pusztito / Rombolo ert volna nekik meg lepeseket arrafele, mig igy a lovag is jelenthet kihivast / fejlodest ( nem utolso sorban term. tapot ).
 
99albertus ::: 2008.02.14. 16:48  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
A királyi seregben is vannak az őrjáratnál erősebbek, akik szembeszállhatnak a csatalovasokkal, vagy a medál nélküli kalandozókkal.

7161-es ellenfél, királyi lovag.



Wow!
Ez remek!
Igy mar azert eletszerubb a dolog, ez teny, kar, hogy feszke ennek nincs
Akkor im a feladat - ha vagos vagy akkor a varkaudarokat tamogasd, hogy legyen kardod, ha szuros, Boraxot.
Makja van az uralkodonak, hogy szurosbol tobb van.


Na mondjuk,ha pusztitó szintüek,akkor nyugaton továbbra sem fenyegeti veszély őket.
(Hivatkozott üzenet: [Tib], 2008.02.14. 16:45)
 
98Tib ::: 2008.02.14. 16:45  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
A királyi seregben is vannak az őrjáratnál erősebbek, akik szembeszállhatnak a csatalovasokkal, vagy a medál nélküli kalandozókkal.

7161-es ellenfél, királyi lovag.



Wow!
Ez remek!
Igy mar azert eletszerubb a dolog, ez teny, kar, hogy feszke ennek nincs
Akkor im a feladat - ha vagos vagy akkor a varkaudarokat tamogasd, hogy legyen kardod, ha szuros, Boraxot.
Makja van az uralkodonak, hogy szurosbol tobb van.
(Hivatkozott üzenet: [Hunter], 2008.02.14. 16:23)
 
97albertus ::: 2008.02.14. 16:44  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Hunter és ehhez csak le kell vennem a medált?

Igen, de szintfüggően találkozhatsz velük.

De ugye GO pont nem jár érte?
(Hivatkozott üzenet: [Hunter], 2008.02.14. 16:44)
 
96Hunter ::: 2008.02.14. 16:44  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Hunter és ehhez csak le kell vennem a medált?

Igen, de szintfüggően találkozhatsz velük.
 
95albertus ::: 2008.02.14. 16:29  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
A királyi seregben is vannak az őrjáratnál erősebbek, akik szembeszállhatnak a csatalovasokkal, vagy a medál nélküli kalandozókkal.

7161-es ellenfél, királyi lovag.



Hunter és ehhez csak le kell vennem a medált?
(Hivatkozott üzenet: [Hunter], 2008.02.14. 16:23)
 
94 Authoricus (#1671) ::: 2008.02.14. 16:27  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
A királyi seregben is vannak az őrjáratnál erősebbek, akik szembeszállhatnak a csatalovasokkal, vagy a medál nélküli kalandozókkal.

7161-es ellenfél, királyi lovag.


Na, ez itt a kérdés: A pusztító lándzsát vagy a lovagkardot tudnám jobb áron elpasszolni...
(Hivatkozott üzenet: [Hunter], 2008.02.14. 16:23)
 
93albertus ::: 2008.02.14. 16:25  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Megnézem.Tök mindegy mitől demezek.
(Hivatkozott üzenet: [harq], 2008.02.14. 16:06)
 
92Hunter ::: 2008.02.14. 16:23  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
A királyi seregben is vannak az őrjáratnál erősebbek, akik szembeszállhatnak a csatalovasokkal, vagy a medál nélküli kalandozókkal.

7161-es ellenfél, királyi lovag.

 
91 Authoricus (#1671) ::: 2008.02.14. 16:22  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nyugaton?Az táp.Átállok azokat mészárolni.Áruló leszek és Rogg kitüntet.

Rogg-ot már hidegre tették, úgy hogy szükség lenne egy új vezérre. Még megfontolom elfogadhatok-e egy ilyen piti tisztséget...
(Hivatkozott üzenet: [albertus], 2008.02.14. 16:21)
 
90albertus ::: 2008.02.14. 16:21  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nyugaton mik jönnek lajstrommedál nélkül?

királyi örjárat + neves változata

Nyugaton?Az táp.Átállok azokat mészárolni.Áruló leszek és Rogg kitüntet.
(Hivatkozott üzenet: [harq], 2008.02.14. 16:06)
 
89Beren ::: 2008.02.14. 16:20  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Na és a fejlesztett láthatatlansággal repkedő, "hárommérföldeskörzetbenmindenvarkaudarfeldobjaatalpát"-varázslatot nyomató elit ezüstmágus osztagokra nem gondoltál?

Azonkívü lehet hogy ezek az őrjáratok valami extra-táp varázslat hatása alatt állnak, ami +1000-et ad nekik mindenre ha varkaudarral harcolnak.
 
88Tib ::: 2008.02.14. 16:18  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Termeszetesen a lentebbi eszmefuttatas csak akkor el, ha valamennyire realisztikusan ( ami kerdeses, elvegre ez egy fantasy vilag ) tortenik a dolog, es ezeregy dologgal meg lehet indokolni az ellenkezojet.
De majd biztos lesz a marc. AKban errol valami.
 
87Tib ::: 2008.02.14. 16:17  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Azert egy nagy kerdest azt hiszem illik feltenni a realitasokat megfigyelve:

A kalandozok segitseget - barmely oldalt tekintve is - amennyiben kihagyjuk a dologbol, mi a harc allasa?
Mindenki tudja mire gondolok - egy csatalovas 100 orjarattal vagy kiralyi gardistaval is elbir ( mar csak azert is, mert azok eltalani is keptelenek -, azaz amennyiben a ket sereg meg ha ugyanolyan letszamu is lenne, nem kerdeses, hogy melyik oldal nyer(ne).
Ergo az valahogy ki van talalva, hogy pl. naponta 5:1 aranyban csokken a kiralyi ill. varkaudar oldal ( tetszoleges szorzoval ), hisz az nehezen kepzelheto el, hogy egy mezon vannak, de egymassal nem csataznak, csak a kalandozokkal
Szal azert ezt is erdemes merlegelni ( persze a varkaudaroknal vannak ilyen sima meg vadasz, stb. varkik, akik eselyetelenek a kiralyi csapatokkal szemben, dehat na... ).
Ugyhogy ha ez a varkaudaroles ertek ( marmint a lentebb irt kalandozok munkaja ) nem lesz sokszorosa a kiralyi csapatokenak ( a fentebbi aranyon most lehet vitatkozni, de mind1 ), akkor meg igy is siman a varkik nyernek.
Mas kerdes, hogy most, hogy a kard megvan, be lehet kalkulalni egy bizonyos elvandorlast, azaz a varkik serege egyebkent is csokken a dezertalokkal / a masik vezetohoz allokkal valamennyire naponta.
Az reszemrol elkepzelhetetlen, hogy az uj vezeto Khor kardjat felhasznalva a masik ellen fordul es a ket varkaudar sereg osszecsapjon, mert inkabb meg mindig a tobbi humant, mint inkabb egymast irtanak szvsz, de egy parharc term. lehet koztuk; vagy csak siman kivarja, hogy azon tarsai hazaterjenek, akik nem akarnak haboruzni / Ot akarjak szolgalni.

Szoval igencsak meg kellene feszulniuk a kiralyi csapatoknak szerintem, hogy valahogy visszatarsak az invaziot meg ugy is, hogy a kalandozok ( legalabbis nyugaton ) mellettuk allnak nagyreszt.
 
86 Harq al-Ada (#2074) ::: 2008.02.14. 16:06  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Lehetne kapnunk egy nyugati-keleti megoszlási statisztikát is...?

Így már teljesen mások a mutatók.

Keleten inkább varkaudar pártiak a kalandozók, 70-szer támadtak a katonákra, és nagyon kevésszer a varkaudarokra!


Abból 40-en én voltam...
(Hivatkozott üzenet: [Hunter], 2008.02.14. 15:36)
 
85harq ::: 2008.02.14. 16:06  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nyugaton mik jönnek lajstrommedál nélkül?

királyi örjárat + neves változata
(Hivatkozott üzenet: [albertus], 2008.02.14. 15:47)
 
84albertus ::: 2008.02.14. 15:47  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nyugaton mik jönnek lajstrommedál nélkül?
 
83Jakab ::: 2008.02.14. 15:38  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
pedig ez sokkalta jobban elokeszitettnek es nagyszabasubbnak igerkezett, mint az elso.

Ezen lehetne eppen vitatkozni... csak felesleges.

Az elsoben tobb ezer ( talan 3K ) varkaudar eleste utan futamodtak meg,

Tobb kellett hozza mint 3K.

nem tudom, hogy a kiralyi erok mekkora sereget tesznek ki, de alt. a vedok kevesebben szoktak lenni ( kulonben a tamado nem tamadna ),

Ha jol emlekszem, anno a varkaudarokrol tartott felvilagosito irasomban megirtam neki, hogy Boraxnak sajat bevallasa szerint mekkora serege van; de nyilvan csak Huntertol fugg, hogy tenylegesen mennyi a programban levo kiralyi sereg merete :)
(Hivatkozott üzenet: [Tib], 2008.02.14. 14:15)
 
[1] ... [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42]