113 | Hyperion ::: 2007.06.25. 13:56 | Felhasználó ignorálása | Válasz erre |
Nem a befektetesrol van szo... amit eddig csinalt, azt ingyen csinalta (legalabbis en nem emlekszem olyanra, hogy "most meg ingyen van, de par honap/ev mulva mar fizetos lesz". Utolag miert is kerhetne erte penzt? Ha egyszer csinalta onszorgalombol, akkor az dicseretes es ennyi, kovetelessel nem elhet az ingyen vegzett munkaert. Ha en lepnek, tuti kibirnam a friss hyper nelkul, mert kozom nincs/nem volt az uj dolgokhoz. Akkor tehat miert kellene fizetnem erte, ha nem akarok?
Ahogy azt mar elottem is irtak, regen is volt aki ingyen csinalta, Jakab is ingyen csinalta es ezutas is lenne aki ingyen csinalja, kar bele energiat olni (fizetosse tetelbe).
Szerintem halott otlet... |
|
112 | Annak ::: 2007.06.24. 23:18 | Felhasználó ignorálása | Válasz erre |
Azért azt ne gondolja senki, hogyha lesz fizetős hyper, abból félévente kap ingyér letölthetőt (offline-t) a jónép. Öngyilkosság.
KÉTévente, az már igen. |
|
111 | bivaly ::: 2007.06.24. 19:54 | Felhasználó ignorálása | Válasz erre |
Szerintem is az a mélypont, de máshogy nem megvalósítható, a már leírt probléma miatt. És tényleg ha megveszed az AK-t, akkor plusz labi.Viszont nélküle meg nehéz lépni, 300. forduló felett |
|
110 | pterois ::: 2007.06.24. 18:36 | Felhasználó ignorálása | Válasz erre |
- aki fizet bonuszokat kap -> miert is? Akkor fizetek mondjuk 50k-t a Behonak, hogy lephessek 1 forulo alatt 10 szintet es hasonlok...
ez már most is van, csak kicsit burkoltabban, és AK-nak hívják
egy biztos, én félévente letölteném az offline verziót, ha meg valami nagyon nem akar összejönni, akkor segítséget kérnék a többiektől. meg persze a gn tudásbázisa se elhanyagolható információforrás. én azt mondom, hogy nagyon jó a hyper, de plusszpénzt nekem nem ér. (a tf így is túl drága) az viszont kétségtelen, hogy jakab annyit fektetett bele, amennyit a játékos társadalom nem érdemel meg tőle. (még én se, pedig amikor új dologgal találkoztam, akkor első dolgom volt jakabnak küldeni!) |
(Hivatkozott üzenet: [Hyperion], 2007.06.24. 13:53) |
|
109 | Hyperion ::: 2007.06.24. 13:53 | Felhasználó ignorálása | Válasz erre |
Bar a dolog kulonoskeppen nem erint, ugy gondolom, hogy elegge halalra itelt otlet ez a fizetos hyper. En egesz biztosan nem fizetnek erte (igaz mar a TFert sem fizetek bo 2 eve). Jakab munkaja mindenkeppen figyelemre melto es anno mikor jatszottam nem tudom, mit csinaltam volna nelkule, ez vitathatatlan.
Elottem mar az okosok megallapitottak, hogy nem mukodokepes, mert:
- mindenkitol vonnak erte zsetont fuggetlenul hasznalja-e (ez igy szerintem "torvenyellenes", miert fizetsz valamiert amit nem hasznalsz -> tiltott arukapcsolas)
- csak az fer hozza aki fizet ->1 accounttal tuti tobben hasznalnak -> nem terulne meg a beleolt penz
- aki fizet bonuszokat kap -> miert is? Akkor fizetek mondjuk 50k-t a Behonak, hogy lephessek 1 forulo alatt 10 szintet es hasonlok... a jatek olyan amilyen, de Ravernek igaza van, az tuti melypont |
|
108 | Raver ::: 2007.06.23. 20:50 | Felhasználó ignorálása | Válasz erre |
Szerintem csak úgy működne fizetősen, hogy aki előfizeti annak előnyben részesül a karaktere ( pl. +TP, + arany, vagy valami ilyesmi.) Ellenkező esetben, 10-en összedobják a pénzt és egy előfizetést használnak. DE lehet,hogy nincs igazam...
Na ez lenne a mélypont szerintem... |
(Hivatkozott üzenet: [bivaly], 2007.06.23. 13:42) |
|
107 | Dess ::: 2007.06.23. 14:22 | Felhasználó ignorálása | Válasz erre |
Dess elég sokszor temeti a TF-et, de egyelőre nem jött be neki.
Jajam, en vagyok az orok pesszimista. |
(Hivatkozott üzenet: [Annak], 2007.06.23. 02:02) |
|
106 | bivaly ::: 2007.06.23. 13:42 | Felhasználó ignorálása | Válasz erre |
Szerintem csak úgy működne fizetősen, hogy aki előfizeti annak előnyben részesül a karaktere ( pl. +TP, + arany, vagy valami ilyesmi.) Ellenkező esetben, 10-en összedobják a pénzt és egy előfizetést használnak. DE lehet,hogy nincs igazam... |
|
105 | Annak ::: 2007.06.23. 02:02 | Felhasználó ignorálása | Válasz erre |
Dess elég sokszor temeti a TF-et, de egyelőre nem jött be neki. |
|
104 | Aarkh ::: 2007.06.23. 01:44 | Felhasználó ignorálása | Válasz erre |
WoW GM lettél? WOW!
Do you have time to discuss the issue mentioned in your ticket? |
|
103 | Dess ::: 2007.06.23. 00:35 | Felhasználó ignorálása | Válasz erre |
En azt hiszem a jelenlegi hozzaallasommal, maradok olcsojanos, es jo lesz nekem a regi hyper es a leendo (nem tudom milyen) Beholderes adatbazis. Es ha kedvem szottyan elkezdek egy TF-wiki-t hegeszteni. WoW GM-kedes mellett lehet lesz idom.
Komolyra forditva a szot: szerintem, de hadd karogjak csak, a TF nem fogja sokaig huzni ilyen penzugyi szemlelettel. Emellett egy fizetos hpyernek se latok tul realis eselyt. |
|
102 | Alaria ::: 2007.06.22. 23:35 | Felhasználó ignorálása | Válasz erre |
Sajnos nekem nincs annyi penzem, hogy meg +500 HuF-ot adjak ki tartosan havonta plusszban. Ez van. Ha fizetos lesz fizetos lesz. Esetleg 1-2x megnezem, hogy milyen, de tartosan jelenleg biztosan nem tudnam bevallalni. |
|
101 | Nyul ::: 2007.06.22. 20:53 | Felhasználó ignorálása | Válasz erre |
pedig a sör az sör! jarnatok inkabb tf talira! Én a tf talis ingyenköreimből lépek masfel eve: marad péz söritalra.
off
on
jakab! hajrá! (és gyertek etyekre italozni)
Gyere Te is mágusnak
Gyere Te is Jégmágusnak barátom! |
(Hivatkozott üzenet: [Titusz mester], 2007.06.22. 14:16) |
|
100 | craslorg ::: 2007.06.22. 20:04 | Felhasználó ignorálása | Válasz erre |
Megen hozzászólok. Egyrészt annyi mindent hallottam itten. Tény, hogy ezt korábban kellett volna már fizetőssé tenni, azonban ezt tényleg csak úgy lehet, hogy a BEHO-n keresztül automatikus zseton levonással használat esetén és ebben tök igazat adok Giv-nek. Nem hiszem, hogy van olyan, aki ne használná, használta volna a hypert, ezért az se lehet kifogás, hogy én nem használom, ne vonjanak automatikusan. Az már más kérdés, hogy aki többet használja, az kicsit több zsetont fizet.
Másrészt: 100 (rövid időn belül sokadszor sikerült jubilálást elkapnom ) |
|
99 | Lüke ::: 2007.06.22. 19:45 | Felhasználó ignorálása | Válasz erre |
Mivel pár hónapja kezdtem, nyugatról induló kezdő karival, ilyen játéktempó mellett az elkövetkezendő 1-2 évben nekem még bőven elég lesz egy sima, 2002-es DOS-hyper, és egy 2005-ös MAP.
Gond persze adódhat az "új" (a hyper szempontjából legalábbis új) tereptárgyakkal és felszereléssel (vándorcirkusz, szekérkaraván, varkaudar pecsétgyűrű, varászkorsó, Rodger üstje és egyéb főzős dolgok például nincsenek benne a 2002-es hyperben), de hát ha mindent ismer az ember, hol marad a felfedezés öröme?
Esetleg megnézheted a 2007-es változatot is... Mondjuk a felfedezés tényleg jó dolog (ha nem szivatásról van szó). |
(Hivatkozott üzenet: [Hamlet], 2007.06.22. 13:51) |
|
98 | Lüke ::: 2007.06.22. 19:22 | Felhasználó ignorálása | Válasz erre |
Valószínűleg előfizetnék rá, mert muszály.
Muszáj így írni? |
(Hivatkozott üzenet: [Thoron Laure], 2007.06.22. 09:40) |
|
97 | rasty ::: 2007.06.22. 19:01 | Felhasználó ignorálása | Válasz erre |
Felbaszod itt magad, megáll a szíved azt nem lesz semmilyen hyper!
R.- |
|
96 | xorxy ::: 2007.06.22. 16:59 | Felhasználó ignorálása | Válasz erre |
Már annyi oldalt begépeltetek ide, hogy ennyi erovel lehetett volna frissiteni a hypert is |
|
95 | Givangel ::: 2007.06.22. 15:20 | Felhasználó ignorálása | Válasz erre |
Esetleg azt meg lehet tudni Jakab, hogy Miklos hogy gondolta, es te hogy gondoltad a dolgokat? Mi volt amin kozos nevezon voltatok, es hol voltak az ellentetek?
Nem kotelezo valaszolni, ha nem akarsz. |
|
94 | Pata ::: 2007.06.22. 14:58 | Felhasználó ignorálása | Válasz erre |
Én hyper nélkül szerintem legalább 100-200 fordulóval később tudnék ott lenni Aremmal ahol, most vagyok (és ez nem túlzás). Ez élvezeti értékben sem kevés, de megspórolt nekem ehhez az állapothoz Jakab minimum 28000 Ft-ot. Nekem megéri fizetni. |
|