Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[09:35] Erynome: Alaria: a zöld gomb 10 perc után vált pirosra csak, ha jól emlékszem
[22:58] Alaria: Tudom csak mar zold volt a letolto aztan "bepirosodott" azert esten kis panikba :)
[19:12] Erynome: Yoro: az gyors, de akkor fut a backup is, az a lassabb :)
[17:46] Yoro: Éjfélkor frissülnek az NJK-k, van aukciós nap, addig nincs letöltés.
[00:18] Alaria: Nah bekurbliztak csak szolni kell! :)
[00:17] Alaria: Na most megadta magat vagy mi?
[19:38] Ussuk_ki: Az arénát, arlénát és a garnélát is.
[19:37] Ussuk_ki: @Salle & @Alaria: Köszi! Igen, nyugati kövület, szopatnak, sokszor bukom az arlénát miattuk.
[15:48] Erynome: cabal: munkaidőben ilyen előfordul:)
[14:13] cabal: áll a letöltő...
[09:12] Salle: plusz mire esik addigra ezek simán mennek 50+ dvk-val is :)
[09:12] Salle: nem esik annyi hogy fordulónként használja.
[09:11] Salle: vagyis közelében sincs hogy eshessen neki egyáltalán gömb. és az is csak egyszer használatos ,
[09:09] Salle: q.halálgömb persze működhet, DE ha valaki így kérdezi, akkor tuti arénában szív még a 2 döggel,
[00:34] Alaria: quwarg halalgombbel esetleg
 
Jelenleg bejelentkezve:
Alaria
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1134 felhasználó
1477 karakter
Legutóbb: DrHappyFace
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0714%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Vissza a hírekhez!
[1] [2] [3] [4] [5]

Kvazár Kovács nyugaton! (1. oldal)

Figyelem! A hozzászólás szövege HTML-ként értelmeződik, következésképp a csibecsőrök közé írt egybefüggő szavak ELVESZNEK! A csibecsőröket írd át pl. szögletes zárójelre a hozzászólás beküldése előtt! Köszi!

Melyik karaktered nevében szólsz hozzá:



Szmájli eszköztár:


100Koc ::: 2006.12.05. 08:48  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Egyebirant, hogy kielegitsem ilyen iranyu erdeklodesed van olyan kari, aki soha nem uszott at es 44 feletti fvszakija van.

Tenyleg? Kicsoda? (maganban is jo, mert kivancsi lennek ra...)


Tenyleg koncentraljunk a kvazar kovacsra, mert mar a topiknyito is megrott.
(Hivatkozott üzenet: [Alaria], 2006.12.04. 20:07)
 
99Alaria ::: 2006.12.04. 21:11  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Hmm en is ra tippeltem, de o mar leallt egy ideje... 40-es volt neki mar az tuti szal lehet o az...
 
98Marcsa ::: 2006.12.04. 21:02  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
talan Brutalitisz a 44-es
 
97Alaria ::: 2006.12.04. 20:16  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Jam akartam is irni, hogy befejezni vagy torolgetni fogok!

Nem am, en nem vagyok olyan csak itt telleg kvazar kovacsrol beszeljunk mar pls!

 
96Alaria ::: 2006.12.04. 20:07  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Egyebirant, hogy kielegitsem ilyen iranyu erdeklodesed van olyan kari, aki soha nem uszott at es 44 feletti fvszakija van.

Tenyleg? Kicsoda? (maganban is jo, mert kivancsi lennek ra...)
(Hivatkozott üzenet: [Koc], 2006.12.03. 22:37)
 
95Annak ::: 2006.12.04. 15:22  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Értem. Tehát b*sza a csőröd, hogy azt mertem írni, write only.

Valoban, mivel nem csak serto, de maximalisan alaptalan is.


Nem baj, volt mellette jókora vigyor, úgyhogy nyugodt a lelkiismeretem.
Amúgy meg bocsi, ha bántó volt.

Egyébként meg egyezzünk ki egy döntetlenben. Meg különben is, itt holmi kvazárkovácsokról kellene dumcsizni.
És csak a miheztartás végett: a Te felfogásod szerint igazad van, és nem "write only", ez egyértelmű.
(Hivatkozott üzenet: [Koc], 2006.12.04. 14:55)
 
94Koc ::: 2006.12.04. 14:55  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Értem. Tehát b*sza a csőröd, hogy azt mertem írni, write only.

Valoban, mivel nem csak serto, de maximalisan alaptalan is.

Nyilván fel sem merülhet senkiben ettől eltérő szemlélet. Nyilván ugyanolyan súlyú teljesítmény 220+ -on elérni 50+ -os fegyverszakit, visszaúszni nyugatra és villogni, hogy "lám, én vezetem a nyugati statisztikát, de brutál vagyok"; és kizárólag nyugati körülmények között elérni a 44-est.

Tudod olyan ez mintha elmehetnel brutto 500-ert segget mereszteni valahova vagy egy masik helyre gurcolni brutto 70-ert. Te az utobbit valasztod es igy gyujtod ossze a razfanfutyulo barazdabillagatore valot. Nehezebbnek nehezebb, de nem erzem, hogy nagyobb teljesitmeny lenne.

Avagy: nem latom a teljesitmenyt az at nem uszas mogott. Altalaban valami logikus es elonyos tevekenyseg meg nem lepese a szememben nem teljesitmeny. Felre ne erts: abszolut semmi kivetnivalot nem latok benne, ha ehhez tartja kedved hat tedd ezt. Csak ez nem teljesitmeny. Sztem.

Szerintem a "write only"-s hozzászólásomban is leírtam ezt, csak más szavakkal. De még egyszer: szerintem van különbség karakter-fejlettség megítélés szempontjából a nyugaton tartózkodó karakterek között, attól függően, hogy jártak e már valaha a csatorna keleti oldalán.

Leirtad.
(Hivatkozott üzenet: [Annak], 2006.12.04. 14:06)
 
93Annak ::: 2006.12.04. 14:06  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Hát, Koc, úgy látszik, neked nem volt elég az a cirka 2,5 év, mióta itt vagyok a GN-en, hogy rájöjj, egyáltalán nem esik nehezemre más véleményeket elfogadni...

Sot meg 25 ev is keves lenne, ha egy olyan velemenyre ami a tieddel szembehelyezkedik, kepes vagy azt irni, hogy write only. Pontosan tudom, hogy szted csak az igazi nyugati kari, aki soha nem uszott at, es pont arra akartam felhivni a figyelmet, hogy ez mennyire nem igy van, es egyatalan milyen egetvero blodseg ezt gondolni. Sztem.


Értem. Tehát b*sza a csőröd, hogy azt mertem írni, write only.

Nyilván lehet itt analitikus, matematikus, marék számhalmaz és hasonló hozzáállással is szemlélni a dolgokat. És -- írdd fel korommal a kéménybe, hogy egyetértek veled -- igazad is van. Van egy adott karaktertömeg nyugaton. Mindegy ki hogyan/honnan került oda. És ezek között van egy (vagy több) legmagasabb fvszakival rendelkező. Pont.
Nyilván fel sem merülhet senkiben ettől eltérő szemlélet. Nyilván ugyanolyan súlyú teljesítmény 220+ -on elérni 50+ -os fegyverszakit, visszaúszni nyugatra és villogni, hogy "lám, én vezetem a nyugati statisztikát, de brutál vagyok"; és kizárólag nyugati körülmények között elérni a 44-est.
Nem, nem arról van szó, hogy bárki ezzel villogna. Csak a Behó statisztikája nem képes ezt kiszürni. Szerinted nem is kellene. Szerintem meg jó lenne, de ez huszadrangú probléma, és nem fogok a kardomba dőlni, hogy nem ilyen a stat.
Szerintem a "write only"-s hozzászólásomban is leírtam ezt, csak más szavakkal. De még egyszer: szerintem van különbség karakter-fejlettség megítélés szempontjából a nyugaton tartózkodó karakterek között, attól függően, hogy jártak e már valaha a csatorna keleti oldalán.
Szerinted meg nincs, ezek szerint.
Nyilván valamelyik álláspont "egetverő blődség".


Teljes értékű nyugati kari...: mit értesz pontosan ez alatt a kifejezés alatt?

Azt, hogy ahhoz, hogy legjobbnak nevezhesd magad (nem harcban csak szamszeruen fegyverszakiban) a behos statban kell elsonek lenni. Sztem.
Persze lehet ilyen egyeni statokat gyartani, hogy a ketballabas dobofegyveres osz haju karik kozul akik meg nem voltak KT tagok az alabbi 10 KT-ban soha en vagyok a legjobb fulvakaro, csak sztem ez inkabb az onegeto kategoria.


Értem már (remélem ): tehát statisztikai szempontból teljes értékű kari. Igen, ilyen értelemben (még egyszer) teljesen igazad van.
Vitatkozhatunk, hogy van e értelme "egyéni statokat" (attól azért értelmesebbeket, mint amit felvázoltál ) gyártani. Úgy vélem van értelme, ha egy létező statisztika nem ad választ a keresett kérdésünkre.
(Hivatkozott üzenet: [Koc], 2006.12.04. 12:59)
 
92Koc ::: 2006.12.04. 12:59  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Hát, Koc, úgy látszik, neked nem volt elég az a cirka 2,5 év, mióta itt vagyok a GN-en, hogy rájöjj, egyáltalán nem esik nehezemre más véleményeket elfogadni...

Sot meg 25 ev is keves lenne, ha egy olyan velemenyre ami a tieddel szembehelyezkedik, kepes vagy azt irni, hogy write only. Pontosan tudom, hogy szted csak az igazi nyugati kari, aki soha nem uszott at, es pont arra akartam felhivni a figyelmet, hogy ez mennyire nem igy van, es egyatalan milyen egetvero blodseg ezt gondolni. Sztem.

Nohát, ha van 44-es fvszaki nyugaton, akkor még gyúrok egy kicsit ökölre, aztán pár év(tized) alatt utolérem. No problemo.

Teljes értékű nyugati kari...: mit értesz pontosan ez alatt a kifejezés alatt?


Azt, hogy ahhoz, hogy legjobbnak nevezhesd magad (nem harcban csak szamszeruen fegyverszakiban) a behos statban kell elsonek lenni. Sztem.
Persze lehet ilyen egyeni statokat gyartani, hogy a ketballabas dobofegyveres osz haju karik kozul akik meg nem voltak KT tagok az alabbi 10 KT-ban soha en vagyok a legjobb fulvakaro, csak sztem ez inkabb az onegeto kategoria.
(Hivatkozott üzenet: [Annak], 2006.12.03. 23:59)
 
91Givangel ::: 2006.12.04. 00:19  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Annak, ha megvan, szoljal es uszok vissza Givvel :P
 
90Annak ::: 2006.12.03. 23:59  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Tudom Annak, hogy nehezen fogadod el,ha valakinek masa velemenye, de nekem akkor is mas. A visszauszott kari pont ugyanolyan tisztan nyugai kari,mint te aki at sem usztal.
Egyebirant, hogy kielegitsem ilyen iranyu erdeklodesed van olyan kari, aki soha nem uszott at es 44 feletti fvszakija van.


Hát, Koc, úgy látszik, neked nem volt elég az a cirka 2,5 év, mióta itt vagyok a GN-en, hogy rájöjj, egyáltalán nem esik nehezemre más véleményeket elfogadni...
Ja, és azt hiszem, semmivel sem fogadom el nehezebben a más véleményeket, mint Te.

Nohát, ha van 44-es fvszaki nyugaton, akkor még gyúrok egy kicsit ökölre, aztán pár év(tized) alatt utolérem. No problemo.

Teljes értékű nyugati kari...: mit értesz pontosan ez alatt a kifejezés alatt?
(Hivatkozott üzenet: [Koc], 2006.12.03. 22:37)
 
89Koc ::: 2006.12.03. 22:37  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Sajnos a behós statisztikát elcseszi a "sok" visszaúszott kari, és így nem állapítható meg, mi a legmagasabb FV-szaki nyugaton.
Esélyes Brann 39-es ökle.

Teljesen eselytelen. A visszauszott karik teljes erteku nyugati karik, igy Brann labdaba sem rug.

Write only.
Épp azt ecsetelem, Koc, hogy a visszaúszott karik miatt nem állapítható meg a "tisztán nyugati" karakterek közül a legmagasabb FV-szaki. És nem az a kérdés, hogy "teljes értékű" kari e, (adott helyen, az ott levő kari teljes mértékben teljes értékű, bárhonnan került oda, nem? ), hanem az, hogy hol, milyen körülmények között edződött azzá, ami éppen.
És az "esélyest" nem harcra, hanem a max. FV-szakira értettem, és szintén a keleten soha nem járt karikra.
Harcban HD (mint valahol már kifejtettem) megeszi reggelire Brann-t. De valószínüleg Bruti is. Viszont pusztán FV-szakit tekintve esélyes, hogy neki van a legmagasabb. De ezt sem tudom biztosa, csak tipp.


Tudom Annak, hogy nehezen fogadod el,ha valakinek masa velemenye, de nekem akkor is mas. A visszauszott kari pont ugyanolyan tisztan nyugai kari,mint te aki at sem usztal.
Egyebirant, hogy kielegitsem ilyen iranyu erdeklodesed van olyan kari, aki soha nem uszott at es 44 feletti fvszakija van.
(Hivatkozott üzenet: [Annak], 2006.12.01. 14:16)
 
88Annak ::: 2006.12.01. 22:54  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Ma simán vettem 30 ilkin ércet Libertanban.
 
87Annak ::: 2006.12.01. 14:16  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Sajnos a behós statisztikát elcseszi a "sok" visszaúszott kari, és így nem állapítható meg, mi a legmagasabb FV-szaki nyugaton.
Esélyes Brann 39-es ökle.

Teljesen eselytelen. A visszauszott karik teljes erteku nyugati karik, igy Brann labdaba sem rug.


Write only.
Épp azt ecsetelem, Koc, hogy a visszaúszott karik miatt nem állapítható meg a "tisztán nyugati" karakterek közül a legmagasabb FV-szaki. És nem az a kérdés, hogy "teljes értékű" kari e, (adott helyen, az ott levő kari teljes mértékben teljes értékű, bárhonnan került oda, nem? ), hanem az, hogy hol, milyen körülmények között edződött azzá, ami éppen.
És az "esélyest" nem harcra, hanem a max. FV-szakira értettem, és szintén a keleten soha nem járt karikra.
Harcban HD (mint valahol már kifejtettem) megeszi reggelire Brann-t. De valószínüleg Bruti is. Viszont pusztán FV-szakit tekintve esélyes, hogy neki van a legmagasabb. De ezt sem tudom biztosa, csak tipp.
(Hivatkozott üzenet: [Koc], 2006.12.01. 08:25)
 
86Beren ::: 2006.12.01. 08:48  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
De ha építeni kellett, Beren eddig is segített, ezután is fog. Tudjátok például mennyit épített a fehérbérci Piroslámpás házba? (Bár akkor az még koncertteremnek készült, nem is értettem minek az a sok piros lámpa. Vagy a libertani Fény Szentélybe?
A kettőből együtt bőven lett volna vagy másfél templom.
 
85Beren ::: 2006.12.01. 08:46  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Momentan a galachmit dragabb mint a minta sztem.

Csak nem minden mintát szokás találni nyugaton.
(Hivatkozott üzenet: [Koc], 2006.12.01. 08:23)
 
84Koc ::: 2006.12.01. 08:26  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Helye, es segitokesz epito brigadja van mar????

Ugy tudom van Bercben felepitett de lakatlan epulet igy a valasz igen.
(Hivatkozott üzenet: [GRD], 2006.11.30. 13:54)
 
83Koc ::: 2006.12.01. 08:25  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Sajnos a behós statisztikát elcseszi a "sok" visszaúszott kari, és így nem állapítható meg, mi a legmagasabb FV-szaki nyugaton.
Esélyes Brann 39-es ökle.


Teljesen eselytelen. A visszauszott karik teljes erteku nyugati karik, igy Brann labdaba sem rug.
(Hivatkozott üzenet: [Annak], 2006.11.29. 11:50)
 
82Koc ::: 2006.12.01. 08:23  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Csak galachmit és visszaúszott karakter kérdése. Jó pénzért biztos formáznak mintát...

Momentan a galachmit dragabb mint a minta sztem.
(Hivatkozott üzenet: [Beren], 2006.11.29. 08:50)
 
81 Givangel (#5528) ::: 2006.11.30. 22:10  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Giv és GRD: mert Ti aztán soha az életben nem húztatok hasznot semmiből, igaz?!

Hmm... Huzni? Haszon? Semmibol?
Talan egyket zsebbol elohuztam nemi hasznot, de ennyivel ennyi Semmibol meg nem huztam hasznot. Merre taborozik? :)
(Hivatkozott üzenet: [Annak], 2006.11.30. 15:55)
 
[1] [2] [3] [4] [5]