Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[09:35] Erynome: Alaria: a zöld gomb 10 perc után vált pirosra csak, ha jól emlékszem
[22:58] Alaria: Tudom csak mar zold volt a letolto aztan "bepirosodott" azert esten kis panikba :)
[19:12] Erynome: Yoro: az gyors, de akkor fut a backup is, az a lassabb :)
[17:46] Yoro: Éjfélkor frissülnek az NJK-k, van aukciós nap, addig nincs letöltés.
[00:18] Alaria: Nah bekurbliztak csak szolni kell! :)
[00:17] Alaria: Na most megadta magat vagy mi?
[19:38] Ussuk_ki: Az arénát, arlénát és a garnélát is.
[19:37] Ussuk_ki: @Salle & @Alaria: Köszi! Igen, nyugati kövület, szopatnak, sokszor bukom az arlénát miattuk.
[15:48] Erynome: cabal: munkaidőben ilyen előfordul:)
[14:13] cabal: áll a letöltő...
[09:12] Salle: plusz mire esik addigra ezek simán mennek 50+ dvk-val is :)
[09:12] Salle: nem esik annyi hogy fordulónként használja.
[09:11] Salle: vagyis közelében sincs hogy eshessen neki egyáltalán gömb. és az is csak egyszer használatos ,
[09:09] Salle: q.halálgömb persze működhet, DE ha valaki így kérdezi, akkor tuti arénában szív még a 2 döggel,
[00:34] Alaria: quwarg halalgombbel esetleg
 
Jelenleg bejelentkezve:
Alaria
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1134 felhasználó
1477 karakter
Legutóbb: DrHappyFace
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0714%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Vissza a hírekhez!
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8]

osvari hatarok (1. oldal)

Figyelem! A hozzászólás szövege HTML-ként értelmeződik, következésképp a csibecsőrök közé írt egybefüggő szavak ELVESZNEK! A csibecsőröket írd át pl. szögletes zárójelre a hozzászólás beküldése előtt! Köszi!

Melyik karaktered nevében szólsz hozzá:



Szmájli eszköztár:


146skaven ::: 2005.10.05. 12:48  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
na majd AZ lesz mérvadó amit én verek le 2 körös csatákban

azert legalabb a harom koros csata legyen meg... meg ha csak 60-70% esellyel, de azert legyen meg!
(Hivatkozott üzenet: [Zka], 2005.10.05. 09:37)
 
145Spunk ::: 2005.10.05. 11:53  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Na igen, ha valamit már Sazi is le tud verni arra majd be lehet állitani a többi rabszolgát is...

na majd AZ lesz mérvadó amit én verek le 2 körös csatákban
(Hivatkozott üzenet: [Zka], 2005.10.05. 09:37)
 
144 Givangel (#5528) ::: 2005.10.05. 09:45  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Szerintem kerd el a nyanya jarokeretet, nehogy belerokkanj
 
143 Chardonnay (#4716) ::: 2005.10.05. 09:37  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
na majd AZ lesz mérvadó amit én verek le 2 körös csatákban
 
142skaven ::: 2005.10.04. 21:02  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
tib: es ki zokog, hogy tapos a citadella, vagy hogy vmit nem tud leverni?
en ugy hajoztam at kispallal, hogy nagyon jol tudtam, hogy sok minden nem fog lemenni, de ettol fuggetlenul haladok, felderitek, stb.
ami nem megy, azt hagyom masra, pl. clodra.
amit pedig leverek, azt nagyreszt handicap nelkul is lemenne es ez igy volt 220+on is. csak epp tp-t kapok kevesebbet...
 
141Tib ::: 2005.10.04. 19:38  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
maradjunk inkabb annyiban, hogy valoszinuleg kispal fog egysegnyi ido alatt lepni a legtobbet a ryukuknal, es mire mehetnenk a fing sikjara, addigra szintben sem lesz koztunk igazabol kulonbseg, amiatt, hogy en tobbet leptem, es bar kevesebb tp jott, megis eltunt a kulonbseg hosszu tavon.
ertem amugy, hogy mirol beszelsz, lehet, hogy engem is fog zavarni, hogy a kispal utan jovo ustokos csak a fing sikjanak felfedezese utan egyenlitodik ki az akkor elen jaro karikkal es igy tovabb, de hat ez van.
nem latom indokoltnak, hogy akkor mindenkinek 100 fordulot kellene fattyazni, mert te azt csinaltad.
amugy meg az is egy hulye divat a nagy jatekhetes kariknal, hogy azert sirnak, mert mas hamarabb eljut oda, ahol ok vannak.
ez van, minden csoportnak megvan a maga sirasa.


Nem, en nem akarom, hogy barki is 100+ fordulot fattyazzon - eleget szivtam en emiatt, nem kell, hogy mas is szivjon. En leteszteltem, atirtak, mostmar jol muxik. Ennyi. Ha azt szeretnem, hogy emberek szivjanak, val. nem tettem volna nyilvanossa minden elsokent bejart labit, mindne elsonek harcolt leny infojat es a tapasztalatokat.
En csak orulok neki, hogy masoknak konnyebb. Csak egyszeruen azt nem ertem, hogyha nem sikerul vmi olyan kihivas, amit egy atlagos 600. fordulos karakterre terveztek a 200. forduloban, akkor az miert is baj.
Az se zavar, hogy mas hamarabb csinalja meg, kevesebb fordulobol, vagy epp kisebb forduloszamban azt, amit mas kesobb - ha meg tudja, akkor megiscsak kesz ra. De ha nem, akkor ne zokogjon, bakker. Tapoljon meg egy sort egy gyengebb teruleten es utana mar menni fog. Ennyi.
Zka: pont ezt irtam en is, hogy a tapfaktora alacsony, de szerintem akkoris a legerosebb karakter a TFen, barhogy is legyen barmi is. Legalabbis szerintem - es mivel havonta olvasok mastol fordulot, nem csoda, hogy nem latok taposabbat nala :)
(Hivatkozott üzenet: [skaven], 2005.10.03. 20:47)
 
140FlyXan ::: 2005.10.04. 15:12  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
De a morgansapi még jobb .

Amatoroknek valo.


Viszont kisebb valószínűséggel fogok a tárgyhelyeim miatt rinyálni
(Hivatkozott üzenet: [Koc], 2005.10.04. 10:56)
 
139Koc ::: 2005.10.04. 11:03  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
en azert visszavaltottam ra dg-vel a ryukuknal...

Ujabb bizonyitek.
(Hivatkozott üzenet: [skaven], 2005.10.04. 10:58)
 
138Koc ::: 2005.10.04. 10:59  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Egyebkent osszesitesben csak annyit, hogy en nem latom, hogy miert is van az, hogy handicapeles muxik, ill. ertem, csak nem akarom elfogadni. Ennyi. Nem fogom emiatt abbahagyni vagy kisebb kedvvel jatszni, csak most en akkor kapok mondjuk +20% xp-t hozzad kepest elvileg.

A handikep nem az ustokosokre lett kitalalva. Lehet kene valami also fordulokorlat ami alatt nem mukszik. Mert az eredeti funkciojat, hogz a gyengebb, lassan fejlesztett karik is mehessenek azert valamikor az uj teruletekre, azt szerintem jol betolti.
(Hivatkozott üzenet: [Tib], 2005.10.03. 19:25)
 
137skaven ::: 2005.10.04. 10:58  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
en azert visszavaltottam ra dg-vel a ryukuknal...
 
136Koc ::: 2005.10.04. 10:56  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
De a morgansapi még jobb .

Amatoroknek valo.
(Hivatkozott üzenet: [FlyXan], 2005.10.02. 19:36)
 
135Marcsa ::: 2005.10.04. 01:07  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
skaven: mar megint tapolsz?!
 
134skaven ::: 2005.10.04. 01:04  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
le vagytok ti szarva!
 
133Zka ::: 2005.10.03. 22:33  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
na ja. fing létsík meg állatjó :D

ott isten lennek!


csak utánam! :D
(Hivatkozott üzenet: [HeCsa], 2005.10.03. 22:12)
 
132HeCsa ::: 2005.10.03. 22:12  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
na ja. fing létsík meg állatjó :D

ott isten lennek!
(Hivatkozott üzenet: [Zka], 2005.10.03. 21:08)
 
131Zka ::: 2005.10.03. 21:28  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Jah, meg nem mindegy h 250es teod van, vagy 250es teo + minden lehetséges ősteo spell :))))
 
130Givangel ::: 2005.10.03. 21:09  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Igaza van Zkanak. Qrvara nem mindegy, hogy 100as nyomkovetesed van es 90es pszid, vagy 190es nyomkovetesed. Mert a kettobol ugyanolyan tapfaktor jon ki. Ha meg mellevesszuk teot, taut akkor mar durvan nem mutat semmitsem :)
 
129Zka ::: 2005.10.03. 21:08  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
nem latom indokoltnak, hogy akkor mindenkinek 100 fordulot kellene fattyazni, mert te azt csinaltad.
amugy meg az is egy hulye divat a nagy jatekhetes kariknal, hogy azert sirnak, mert mas hamarabb eljut oda, ahol ok vannak.
ez van, minden csoportnak megvan a maga sirasa.


na ja. fing létsík meg állatjó :D
(Hivatkozott üzenet: [skaven], 2005.10.03. 20:47)
 
128Zka ::: 2005.10.03. 21:06  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Ez nem hiszem, hogy igy van, Clod szerintem a legdurvabb kalandozo jelenleg a TFen - ezt a sok-sok olimpiai helyezes is mutatja. Nem arcozasbol mondom, de szerintem igen-igen eros, csak epp a tapfaktor nem ezt mutatja :) Ez van :)

Tib! Nebasszfel a qrva tápfaktorral vazze! Clodon és sok TFes vetélkedőn bizonyítottátok tesóddal, hogy a TF egyik legzseniálisabb játékosai vagytok. Igazán illene belátni ebben a státuszban, hogy főleg magas szinten a karakterre pakolt tárgyak, a rendelkezésre álló tőke (pl van-e pénze pl sötét itallal gyógyítani meg mindenre istenítélni) bazisokat számít és nincs benne a tápfaktorban... Ilyen erővel én meg tápgép vagyok mert átlag 2200 körül van a tápfaktor 500. körben, nekem meg 3024 van :) Csak közvetve van a tápfaktorban, de a közelharci sebzés mégiscsak a király, nem? Még jobb példa: az én 41es és egy másik kalandozó 90es pszije közt csak pár pontnyi a tápfaktor különbség, a potenciális közelharci sebzéskülönbség meg kb 50%. (gyk extenzió) És még sorolhatnám :)

A tápfaktor egy nagyon erős közelítés csak a karakter erejéről, de magas szinten az említett faktorok és a kevés adat miatt is megbízhatatlan.
(Hivatkozott üzenet: [Tib], 2005.10.03. 19:25)
 
127skaven ::: 2005.10.03. 20:47  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
maradjunk inkabb annyiban, hogy valoszinuleg kispal fog egysegnyi ido alatt lepni a legtobbet a ryukuknal, es mire mehetnenk a fing sikjara, addigra szintben sem lesz koztunk igazabol kulonbseg, amiatt, hogy en tobbet leptem, es bar kevesebb tp jott, megis eltunt a kulonbseg hosszu tavon.
ertem amugy, hogy mirol beszelsz, lehet, hogy engem is fog zavarni, hogy a kispal utan jovo ustokos csak a fing sikjanak felfedezese utan egyenlitodik ki az akkor elen jaro karikkal es igy tovabb, de hat ez van.
nem latom indokoltnak, hogy akkor mindenkinek 100 fordulot kellene fattyazni, mert te azt csinaltad.
amugy meg az is egy hulye divat a nagy jatekhetes kariknal, hogy azert sirnak, mert mas hamarabb eljut oda, ahol ok vannak.
ez van, minden csoportnak megvan a maga sirasa.
 
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8]