Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[12:55] pterois: és micsoda meglepivel indult újra :)
[10:39] játékvezető: Újraindult a táplálás.
[09:27] játékvezető: Leállítom a táplálót kicsit hosszabb időre.
[09:21] Salle: éjfél körül léptem 2+1 kört, nem volt semmi probléma
[21:54] Roante: Visszaigazolas nekem jott. Leptem ma 4 fordulot, igy nem tudom, h az megjon-e.
[20:47] Mad: Már megvolt a 2. is :(
[20:45] Salle: küldd el még egyszer, hátha csak benyelte a letöltő az UL-t. Szokta néha. Most elvileg zöld út van.
[20:38] Mad: Sziasztok! Ti megkapjátok a fordulótokat? 2 órája küldtem el, de semmi nem jött azóta
[20:12] Yoro: Vagy gyorsabbra. :)
[14:16] Pjtor: kisse megkesve, de megjott az olimpiai kuldonc. jo lenne lecserelni a tintacsigat valami modernebbre
[19:59] Biborhold: Ebben a formában még egy darabig folymatban is lesz. Lassan haladunk azokkal a rombolásokkal.
[20:03] karonfoll: kk
[17:42] Yoro: Június 11. 15 óra, de még a hírnök se jött.
[17:34] karonfoll: mi az olimpia jelentkezési határidő?
[15:28] neosaman: Akkor még egy darabig pihengetek :)
 
Jelenleg bejelentkezve:
Rek
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1132 felhasználó
1466 karakter
Legutóbb: Pakmara
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9160%
Annak98.0334%
FlyXan96.2769%
Yoro96.0499%
Zka95.1130%
skaven94.3511%
Amanda93.4405%
Balu92.5837%
Koc92.5644%
Spirit91.7473%
Vissza a hírekhez!
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8]

osvari hatarok (2. oldal)

Figyelem! A hozzászólás szövege HTML-ként értelmeződik, következésképp a csibecsőrök közé írt egybefüggő szavak ELVESZNEK! A csibecsőröket írd át pl. szögletes zárójelre a hozzászólás beküldése előtt! Köszi!

Melyik karaktered nevében szólsz hozzá:



Szmájli eszköztár:


126Tib ::: 2005.10.03. 19:25  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
hát igen :) Tibnek hobbija, hogy beállítsa magát egyáltalánnemtápos kalandozóként meg ilyenek :))

Ez nem hiszem, hogy igy van, Clod szerintem a legdurvabb kalandozo jelenleg a TFen - ezt a sok-sok olimpiai helyezes is mutatja. Nem arcozasbol mondom, de szerintem igen-igen eros, csak epp a tapfaktor nem ezt mutatja :) Ez van :)

Skaven: nem azert, de ha te 300 forduloval korabban akarsz csinalni dolgokat, akkor igenis szenvedj. Tapolj elotte 200 fordulot mashol es ugy probald ujra - ez is amolyan huje divat a TFen, hogyha 100 forduloval hamarabb meg tudok valamit csinalni akkor ubertapos vagyok, megis sirok. Hujeseg.

Egyebkent osszesitesben csak annyit, hogy en nem latom, hogy miert is van az, hogy handicapeles muxik, ill. ertem, csak nem akarom elfogadni. Ennyi. Nem fogom emiatt abbahagyni vagy kisebb kedvvel jatszni, csak most en akkor kapok mondjuk +20% xp-t hozzad kepest elvileg.
Azaz mire vegzunk ezzel a terulettel, akkor ismetcsak lesz egy jo kis xp kulonseg. Bejon a fing sikja, ahol meg lesz egy 65. szint alatti handicap. Es Te a kisebb szinted es kevesebb xp miatt ugyanugy elonyben leszel, pedig addigra neked is akkora lesz a fegyverszakid, hogy ugyanannyit tamadsz, a 640. fordulo meglesz, szal TVPbol is ugyanugy gazdalkodsz, es csapod agyon a nagyobb fingelementalokat, amig nekem ugyanolyan stuffokkal, ugyanannyi tamadassal, csak tobb xp-vel ismetcsak be lesz vezetve a tema egy valasztott nyilasomba.
Es ez mar tenyleg zavar.
(Hivatkozott üzenet: [Zka], 2005.09.28. 22:59)
 
125FlyXan ::: 2005.10.02. 19:36  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
De a morgansapi még jobb .
 
124Koc ::: 2005.10.02. 19:10  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Sisakbol angyali is jo. :)
 
123 Antares (#1029) ::: 2005.10.01. 18:39  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Osi kesztyurol meg nem hallottam
Egyebkent elarulom:
Sisak sajna mind az osi minda a faji hianyzik...
 
122Marcsa ::: 2005.10.01. 13:21  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
kesztyu?
 
121 Antares (#1029) ::: 2005.09.29. 23:17  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nem talalt...
 
120Givangel ::: 2005.09.29. 23:14  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
vert? :)
 
119 Antares (#1029) ::: 2005.09.29. 22:59  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Mivel 48-51-es szintig 220-on voltam es 51-el kezdtem fattyazni, igy csak 51-szintukent oltem meg, azt hiszem ket osi targyam volt akkor.(ma sincs meg minden)
De szerintem lement volna 49-esen is.
Tenyleg egy osi targyam hianyzik es egy hianyzik a faji targyak kozul is es a ketto tipusra megegyezik, kitalaljatok milyen targy ez??

Hjam, 49. szinten le lehet verni dlorkat is :P Van bizonyitek is ;)
Rajtam kivul sikerult mar masnak?
(Hivatkozott üzenet: [Givangel], 2005.09.29. 18:18)
 
118Zka ::: 2005.09.29. 18:31  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
GRD, csakhogy 49. szinten nem átmenni szoktak SF-re hanem onnan eljönni. Ahogy én is tettem. 220on tápolódás, aztán vissza a fattyakhoz. Ezzel semmi gond nincsen, mert nem kötelező a fattyakat 220 előtt csinálni, sőt nem is célszerű. De ha már csak 1 területen nem voltam a játékban és korrektül felfejlődni 2-3 év tápolás lenne akkor hadd menjek már én is oda kicsit előbb a handicap segítségével. Részemről ez a vita itt lezárult. Megint azt érzem, hogy más előnye fáj neked.
 
117Givangel ::: 2005.09.29. 18:18  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Hjam, 49. szinten le lehet verni dlorkat is :P Van bizonyitek is ;)
Rajtam kivul sikerult mar masnak?
 
116GRD ::: 2005.09.29. 18:00  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Regen tenyleg ugy volt, hogy vagy levered vagy nem. Ha nem, tudtad hogy miert.

Régen nem volt olyan különbség a karakterek közt, hogy az egyik 2 körig tud csak csatázni, sebez közben mondjuk 4000-et, a másik meg akár 4 körig is bírja, sebez közben 10000-et... A kettő közt van mondjuk 2-3 évnyi tápolás, de mégis mindkettő érett az adott területre (merthogy a többit már simán veszi). Mégis mit kéne csinálni, hanem ezt (handicap)?

Komolyan nem értem, mit kell még ezen is picsogni.


ok, irok peldat is. Van 2 49. szintu karakter aki atmegy SF-re. Mindketto ugyanolyan erossegu ejjfattyakkal talalkozik, csak az egyik csipobol leveri, a masik meg lekoppan rajtuk. Mindketto vegzett a kiralyi labikkal l pl, es maszkalt is mar SF-n. Biztos mindketto erett a kihivashoz? Vagy legyen erre is keplet mondjuk 53-54. szintig? De ugyanigy szamtalan peldat lehetne hozni, ahol nincs szintgyengites ha a jatekos hamarabb megy oda mint kellene. SF -en es keleten is a karakter szintjehez igazitja a lenyeket, nem dobalja a brutalisatak gyengitve. (pl a sarkanyokat, ugyanannyi kincsel csak kisebb kivitelben)
(Hivatkozott üzenet: [Zka], 2005.09.29. 12:03)
 
115Annak ::: 2005.09.29. 15:22  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
nem sir, de azert van abban nemi igazsag amit mond.

Tudom. Meg azt is tudom, hogy "amit szabad Jupiternek, azt nem szabad a hatökörnek". Kicsit homokozó jellege kezd lenni a GN-nek, és ez nekem nem tetszik. Lehet (biztosan) részem van benne nekem is, sajnos. Majd megpróbálok változtatni. Bocs. (mindenkitől)
(Hivatkozott üzenet: [GRD], 2005.09.29. 11:31)
 
114Ashym ::: 2005.09.29. 12:16  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Most meg szamoljak gyengitesekkel. Jobban felszivja magat a leny ha erosebb az ellenfele? Vagy hogy oldja meg hogy egymasutan ugyanott egyszer erosebbek, utanna gyengebbek jonnek?

Azert erre lehet magyarazatot adni:
Ugyanazon fajtaju lenyek kozott is lehetnek gyengebb vagy erosebb egyedek. Es itt nem a neves lenyekre gondolok.

Szoval nem lehetetlen a dolog.
(Ha mar itt tartunk, eddig mivel magyaraztuk a DVK-t?)
(Hivatkozott üzenet: [GRD], 2005.09.29. 11:31)
 
113Zka ::: 2005.09.29. 12:03  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Regen tenyleg ugy volt, hogy vagy levered vagy nem. Ha nem, tudtad hogy miert.

Régen nem volt olyan különbség a karakterek közt, hogy az egyik 2 körig tud csak csatázni, sebez közben mondjuk 4000-et, a másik meg akár 4 körig is bírja, sebez közben 10000-et... A kettő közt van mondjuk 2-3 évnyi tápolás, de mégis mindkettő érett az adott területre (merthogy a többit már simán veszi). Mégis mit kéne csinálni, hanem ezt (handicap)?

Komolyan nem értem, mit kell még ezen is picsogni.
(Hivatkozott üzenet: [GRD], 2005.09.29. 11:31)
 
112GRD ::: 2005.09.29. 11:31  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
nem sir, de azert van abban nemi igazsag amit mond. Mondjuk Tib-nek is annyiban, hogy ha ugyerzi valaki nem birja a gyurodest, akkor az nem oda valo. Regen tenyleg ugy volt, hogy vagy levered vagy nem. Ha nem, tudtad hogy miert. Most meg szamoljak gyengitesekkel. Jobban felszivja magat a leny ha erosebb az ellenfele? Vagy hogy oldja meg hogy egymasutan ugyanott egyszer erosebbek, utanna gyengebbek jonnek?
 
111Annak ::: 2005.09.29. 01:06  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Tib: azert ha megnezed kispalt meg Clodot, akkor sztem eleg nagy lesz a kulonbseg... kurvara nem ugyanakkorakat utunk es hiaba jonnek nekem benabb szornyek, ha meg ezeket sem tudom mindig leverni. amugy meg 300-zal tobb tvp-d van fordulonkent, es tolem ugyanannyit leszivnak, mint toled, szoval azert nem egy setagalopp... ennyibol te sokkal tobbet csatazol, tobb tp-d jon, tobb cuccot talalhasz, tobb aranyad lesz belole, stb.

Mivan, Skaven?! Te is csak sírni tudsz?
(Hivatkozott üzenet: [skaven], 2005.09.28. 22:54)
 
110KWS ::: 2005.09.29. 00:58  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Elnezest kivanok, de ha en 5-ert aldomasozok (0,25% fejlodes) es 8-ert vampirizalok (0,4%), illetve beallitom a tamado es vedovarit taura 4%-ra, akkor csatankent 8:0,65 azaz 160:13 aranyu fejlodest hozok ki, magyarul a taumaturgiam tobb mitn tizszer annyit fejlodik.

Én is ezt ugatom :)) Meg is fogom tenni Willel...


mar bocsi, de most optimalizalasrol beszelunk, vagy nem? akkor meg mi ez a 0.25%, meg 0.4 fejlodes? fittyfenet, aldomas 4%, vampirizacio 4%, vedo spell 4%, tamado spell 4%. :)
(Hivatkozott üzenet: [Zka], 2005.09.28. 18:38)
 
109Zka ::: 2005.09.28. 22:59  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
hát igen :) Tibnek hobbija, hogy beállítsa magát egyáltalánnemtápos kalandozóként meg ilyenek :))
 
108skaven ::: 2005.09.28. 22:54  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Tib: azert ha megnezed kispalt meg Clodot, akkor sztem eleg nagy lesz a kulonbseg... kurvara nem ugyanakkorakat utunk es hiaba jonnek nekem benabb szornyek, ha meg ezeket sem tudom mindig leverni. amugy meg 300-zal tobb tvp-d van fordulonkent, es tolem ugyanannyit leszivnak, mint toled, szoval azert nem egy setagalopp... ennyibol te sokkal tobbet csatazol, tobb tp-d jon, tobb cuccot talalhasz, tobb aranyad lesz belole, stb.
 
107Koc ::: 2005.09.28. 22:12  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Hecsa: igazad van csak nem errol beszelunk most epp.

Te hoztad fel peldanak, csak epp nem a legjobb pelda, ennyi.


Nem irtam olyat, hogy ez huderegota igy van. De tok periferialis dologrol vitazunk, szoval sztem hagyjuk.
(Hivatkozott üzenet: [HeCsa], 2005.09.28. 21:21)
 
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8]