Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[09:35] Erynome: Alaria: a zöld gomb 10 perc után vált pirosra csak, ha jól emlékszem
[22:58] Alaria: Tudom csak mar zold volt a letolto aztan "bepirosodott" azert esten kis panikba :)
[19:12] Erynome: Yoro: az gyors, de akkor fut a backup is, az a lassabb :)
[17:46] Yoro: Éjfélkor frissülnek az NJK-k, van aukciós nap, addig nincs letöltés.
[00:18] Alaria: Nah bekurbliztak csak szolni kell! :)
[00:17] Alaria: Na most megadta magat vagy mi?
[19:38] Ussuk_ki: Az arénát, arlénát és a garnélát is.
[19:37] Ussuk_ki: @Salle & @Alaria: Köszi! Igen, nyugati kövület, szopatnak, sokszor bukom az arlénát miattuk.
[15:48] Erynome: cabal: munkaidőben ilyen előfordul:)
[14:13] cabal: áll a letöltő...
[09:12] Salle: plusz mire esik addigra ezek simán mennek 50+ dvk-val is :)
[09:12] Salle: nem esik annyi hogy fordulónként használja.
[09:11] Salle: vagyis közelében sincs hogy eshessen neki egyáltalán gömb. és az is csak egyszer használatos ,
[09:09] Salle: q.halálgömb persze működhet, DE ha valaki így kérdezi, akkor tuti arénában szív még a 2 döggel,
[00:34] Alaria: quwarg halalgombbel esetleg
 
Jelenleg bejelentkezve:
Alaria
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1134 felhasználó
1477 karakter
Legutóbb: DrHappyFace
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0714%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Vissza a hírekhez!
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13]

Ingyenes Túlélők Földje Játék PDA-ra/Pocket Pc-re ! (2. oldal)

Figyelem! A hozzászólás szövege HTML-ként értelmeződik, következésképp a csibecsőrök közé írt egybefüggő szavak ELVESZNEK! A csibecsőröket írd át pl. szögletes zárójelre a hozzászólás beküldése előtt! Köszi!

Melyik karaktered nevében szólsz hozzá:



Szmájli eszköztár:


235craslorg ::: 2008.01.14. 20:48  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Abban igazad van, hogy Budapsetbol all az orszag, ugyanabban a munkakorben Budapesten kb dupla annyit keresnek az emberek (most ne hozza fel senki magat, hogy ez nem igyvan, atlagot vegyunk jo?!). Sohasem ertettem pesti BKV-sok miert sztrajkolnak 220k+ sofori fizetessel, amikor ugyanolyan buszsofor videki volanoknal, jo ha keres 110k-t.

Vazze, épp ma utaztam a HÉV-en, mellettem két BKV-s sofőr beszélgetett pont a fizetésről. Az egyikük nettó 160-at kapott decemberre (ebben benne volt a szenteste és két karácsonyi melónap). Szóval tényleg nem kell a duma.
(Hivatkozott üzenet: [Theodoricus], 2008.01.14. 20:24)
 
234Theodoricus ::: 2008.01.14. 20:24  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Itt nem feltétlenül csak rólam van szó! Ez csak egy dolog, hogy én milyen helyzetben vagyok. De az ország nagy része a Budapestieken kívül hasonló helyzetben van (mert ugye ez az ország csak Budapestből áll!). Emberek dolgoznak keményen havi 60-70 ezer forintért! Sokszor papírral, de tényleges tudással nem rendelkezők ülnek a munkahelyeken! Sokszor megtörténik, hogy bemegyek egy boltba, de az eladónak fogalma sincs a saját árujáról! Mindegy, fő az hogy a papírjai szerint megfelel oda! A sulit hogy a francba tudnám elvégezni-azt már nem ingyér adják ! Munka mellett meg nincs is rá időm, mert élnem is kell ám valamiből-pénzem meg főleg nincs rá! A fiatalok 80 %-nak nincs saját lakása! Akinek van azt általában 20 éves hitel szívatja! Szóval a társadalommal van a gond és nem azzal, hogy keressek munkát! És aki ezt nem veszi észre az vak! A demokráciának nyoma nincs! Különböző statisztikák szerint 200 ezer ember hontalan ebben az országban! Sok helyen a munkanélküliség akár a 40-60 %-ékot is eléri! Szóval nem én rinyálok, hanem a lehetőségek nincsennek meg!!! Már idáig is 4 sulit végeztem, amíg tehettem! Vidéken pedig nem sűrűn keresnek ám programozókat, sem egyéb ilyesmit.....

igazabol Keletmagyarorszag helyzetet nem ismeremem, de nem hiszem, hogy akar fizikai munkas is csak 60-70-et kapna, vater epitoipari cegenel is boven 100k felett kapnak fizikai munkasok.

Ha valoban programozokent vagy irodaban dolgozol, akkor azt kell mondjam, nem hiszem el, hogy 79k-t kapsz fizeteskent, vagyha igen, akkor teged nagyon atkurtak.

Elekpzelheto, hogy 40-60%-os a munkanelkuliseg, foleg kis falvakban, ahol olyan emberekbol all a lakossag, akik egesz nap a kocsmaban ulnek, mondjuk sohase ertettem, hogy kepessek egy honapban 50k+ eldohanyozni es elinni, mikozben nincs munkajuk es allandoan sirnak, de persze tenni semmit sem tettek erte, azert a magyar allam ugylatom tul nagyvonalu segelyekkel. Ezt szemelyes tapasztalat alapjan mondom, leven egy osztrak-magyar hatar melletti telepulesen volt edesanyamnak bolt es kocsmaja (bar leginkabb turistakra epulo persze).

LAkashitel, aki megtehetne altalaban azok is hitellel epulnek.

Abban igazad van, hogy Budapsetbol all az orszag, ugyanabban a munkakorben Budapesten kb dupla annyit keresnek az emberek (most ne hozza fel senki magat, hogy ez nem igyvan, atlagot vegyunk jo?!). Sohasem ertettem pesti BKV-sok miert sztrajkolnak 220k+ sofori fizetessel, amikor ugyanolyan buszsofor videki volanoknal, jo ha keres 110k-t.

De, egyreszt te is elmehetsz Pestre dolgozni, masreszt ez ugy van, hogy aki akar dolgozni, az mindig talal munkat. Vagy koltozol Gyorbe, ugy tudom kb 5-10k betoltetlen allas van ott, kb a legnagyobb munkaerohiannyal kuzdo videki varos.

Mondjuk ha miskolci lennek talan en is sirnak, a legkilatastalanabb helyzetu videki varos, meg talan az egyik legsotetebb is, bar Pecs Uranvaros is veszelyes
(Hivatkozott üzenet: [morgul], 2008.01.14. 13:34)
 
233Theodoricus ::: 2008.01.14. 19:43  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nyúl!

1részt szégyelld magad ennyi pénzzel.

2részt milyen igazgatói helyek vannak még nálatok?


igazgatoi posztra en is palyaznek ha lehet, nemet+angol+gyenge spanyol(bar ezen most dolgozok) nyelvtudas, nemet HAndelsakademie erettsegi, haromenyed-1-2 even belul Wirtschaftsuni diploma, de ruhellem Ausztriat szal hazamennek:-) Lehetoleg olyan igazgatoi allas kene, ahonnan lehet TF-zni, es elkuldhetek mindenkit faszba ha forcsiiras kozben zavarnak:-D

Egyebkent meg morgul ha szar Magyarorszag var Anglia, Nemetalföld, Spanyolorszag etc... hmm, Angliat azert gondold meg, angolszasz jog olyan buzi, hogy ott elni es dolgozni eletveszelyes!
(Hivatkozott üzenet: [ssanya], 2008.01.14. 19:21)
 
232Theodoricus ::: 2008.01.14. 19:28  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Hamar beho es jog. Kaptam toluk levelet, hogy 4 OV-s karimmal is regen leptem es kapok 2-2 IF-et, ha lelepem jan 15.-ig. Nos, penteken leptem, kettonel minden rendben is volt, 2-nel viszont alapban szamlan levo IF-ekbol vonta forcsi arat. Mondjuk mind1, leszarom, ugyis csak LCS (olyan mint TK, csak szovetsegeknek, mintha itt KT-k harcolhatnanak egy hatalmas, legendas leny ellen) miatt leptem, mert OV tul bonyolult, es jelenleg nincs egy forcsira egy-masfel ora idom, ami 4* bizony sok, donteni meg nem tudok melyikkel jatszak aktivan:-)

na de a lenyeg, asszem fenti eset viszont vasarlo megtevesztesenek felel meg:-)

na mind1, leszarom, bar reklamalnek ha nem toroltem volna levelet amit anno kaptam:-(

Szia!

Ez volt a kikuldott levelekben :
...sõt, karácsonyi ajándékként most meghívunk 2 ingyenfordulóra, amelyet január 15-ig használhasz fel.
Tehat, ha a kettot felhasznaltad, akkor minden jol mukodott.

Sajnalom, ha ez megtevesztonek tunt, nem szantuk annak.
Maskor pedig irjal nyugodtan nekunk levelet, ha valami problema adodna.
Koszi.


Semmi gond, nem volt meg a level, en is azon filoztam, hogy lehet nem karakterenkent volt 2, hanem osszesen, mind1, tobbi 6 amit leptem pentek-hetfo is IF-bol ment, ma meg annal a kettonel is akinel kapott IF-bol ment penteken, azoknal is sima IF-et vont, szal ez ma be is bizonyosodott nalam, azert nem kuldtem kulon uzit, de azert koszi a valaszt:-)

ISmet bebizonyosodott, hogy rendesen kene elolvasnom leveleket, nem csak atfutni
(Hivatkozott üzenet: [Kati], 2008.01.14. 11:14)
 
231ssanya ::: 2008.01.14. 19:21  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nyúl!

1részt szégyelld magad ennyi pénzzel.

2részt milyen igazgatói helyek vannak még nálatok?
(Hivatkozott üzenet: [Nyul], 2008.01.14. 14:30)
 
230White Nor ::: 2008.01.14. 15:28  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Ez alapján !
206 Nyul ::: 2008.01.14 11:19 Felhasználó ignorálása Válasz erre
Felmerul egy kerdes: hogyan lehet az, hogy O ki van zsakmanyolva es allitasa szerint borzasztoan keres?

Mert a magyar ember ilyen.. Itt a fekete munkan, ehberen dolgozo is ki van zsakmanyolva, es borzsztoan keres, a havonta tobb szazret kapo, es ugyanannyit zsebbe kapo orvos is borzasztoan keres, meg az uzletlancot tulajdonlo, hobbibol lovaskocsiversenyeken versenyzo embernek is rettenetes sorsa van... Ez van...


Latod Nyul igy kel teged szarba keverni... Csak be kell toled idezni 1 sort, hozzaszolni, es maris bajban vagy...
(Hivatkozott üzenet: [morgul], 2008.01.14. 12:53)
 
229Nyul ::: 2008.01.14. 14:30  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Én is rohadt jól keresek - csak épp folyamatos éjszakában dolgozom, ami nem kicsit borítja fel a magánéletem, meg a bioritmusom. Tudod: valamit valamiért.


Azmennyiaz? Majd mi jol eldontjuk, hogy rohadt jol keresel-e!


Ha azt mondom, hogy állam bácsi 303 ezret vitt el a múlt hónapban adóba, akkor szerintem az. Mondjuk ebben benne volt egy 120.000 bruttós egyszeri letelepedési hozzájárulás adott havi része is.

Amúgy meg munkaadója válogatja. Az a munkahely, ahova papírt néznek, nem tudást, nem is olyan munkahely általában, ahol szívesen / hosszú távon dolgozik az ember majd utána, az ilyenek szoktak túlbürökratizáltak lenni. Eddig kb 120 - 150 embert interjúztattam, és rohadtul nem érdekelt, hogy mi volt előtte. Felelős, készletgazda pozíciókba sem. A mostani osztályvezetőimnek is szimpla szakközép végzettsége van, az egyiknek még egy technikusi. És tovább fogom nyomni őket igazgatói posztra, mert emberileg, szakmailag alkalmasak rá. A nagykanizsai Tesco áruházigazgatója (éves szinten 8 számjegyű fizetéssel) pék készletesként kezdte Egerszegen a pályafutását, pék szakmunkás bizonyítványa van. Aki per pill a veszprémi Tesco áruházigazgatója, és 1 hónap múlva valószínűleg régióigazgatónk lesz (havi 7 számjegyű fizetésért) sima kasszásként kezdte, van egy kereskedelmi szakközép végzettsége. Előtte a Mekinél volt nem egy olyan központos csaj, akinek sima érettségije volt, supervisor és étteremvezető volt, na abból lett utána a mo-i Meki 3-ik legfontosabb embere... Soroljam még?
(A hivatkozott üzenet azóta törölve)
 
228Zka ::: 2008.01.14. 14:25  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Itt nem feltétlenül csak rólam van szó! Ez csak egy dolog, hogy én milyen helyzetben vagyok. De az ország nagy része a Budapestieken kívül hasonló helyzetben van (mert ugye ez az ország csak Budapestből áll!). Emberek dolgoznak keményen havi 60-70 ezer forintért!

Nemazért, de ez az ő hibájuk is. Egyrészt azért 60-70K a fizetés, mert tömegek vannak akik ennyiért vállalják. Másrészt meg lehet hogy kevés a pénz, meg lehet h sokat kell dolgozni de bármikor lehet másik ilyen szar helyet találni, tehát nemcsak hogy alkalmazottként NULLA kockázata van, de még értéktelen is az állása, nem kell sokat aggódnia ha kirúgják, az életszínvonala nem fog látványosan esni.
Tömegével lehetne vállalkozni mindenféle dologra, csak az emberek nem mernek, mert jobb ócsóé kockázat nélkül tengődni, mint belevágni az ismeretlenbe és kockáztatni pénzt és időt egy jobb lehetőségért cserébe.
Ezt még magamon is látom, van vállalkozásom a munka mellett, de szeretném a munkahelyet előbbutóbb elhagyni mert bár jól fizetnek és jól bánnak velem, kurvára unom az egészet és szenvedek tőle. De kicsit félek, hogy vajon egyedül megállom-e a helyemet. Ha 60-70et keresnék már rég felmondtam volna mert annyira kicsi lenne a kockázata, hogy jelentősen romoljon az életszínvonalam.

A fiatalok 80 %-nak nincs saját lakása! Akinek van azt általában 20 éves hitel szívatja! Szóval a társadalommal van a gond és nem azzal, hogy keressek munkát! És aki ezt nem veszi észre az vak! A demokráciának nyoma nincs! Különböző statisztikák szerint 200 ezer ember hontalan ebben az országban! Sok helyen a munkanélküliség akár a 40-60 %-ékot is eléri! Szóval nem én rinyálok, hanem a lehetőségek nincsennek meg!!! Már idáig is 4 sulit végeztem, amíg tehettem! Vidéken pedig nem sűrűn keresnek ám programozókat, sem egyéb ilyesmit.....

Őőő hogy jön egybe a demokrácia azzal hogy hány fiatalnak van lakása meg hogy mennyi a hajléktalan? (amúgy nem annyi) Lehetőség az megvan, ha okos ügyes vagy akkor vállalkozol és szevasz. Ott a net, elance.com vagy bármi távmunka amit találsz, de te magad is kínálhatsz terméket. Igen, ez kockázatosabb mint 70ért robotolni.
(Hivatkozott üzenet: [morgul], 2008.01.14. 13:34)
 
227WEASEL ::: 2008.01.14. 14:18  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Engem is beleszámoltál? Építésztechnikus vagyok amúgy papíron :)

Te vagy a "másik", akiben nem voltam biztos
(Hivatkozott üzenet: [Zka], 2008.01.14. 14:13)
 
226xorxy ::: 2008.01.14. 14:16  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Magyarországon hiába tudsz dolgokat, értesz valamihez ha nincs róla papírod sehová sem vesznek fel!

Ezzel kapcsolatban az a fo gond, hogy szinte mindenbol tulkepzes van. Valoszinuleg ha valahova jelentkeznel, akkor nem csak te vagy az egyetlen, es ertelemszeruen en is eloszor azokat szurnem ki, akik formai okok miatt elotasithatok.
Amugy meg ha van valamirol papirod, azzal sem mesz sokkal tobbre. De ez mar teljesen mas tema...
(Hivatkozott üzenet: [morgul], 2008.01.14. 13:00)
 
225Zka ::: 2008.01.14. 14:13  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Ezen az oldalon legalább 2 olyan programozót tudok, aki kész produktummal jelent meg a piacon ahelyett, h azon vinnyogott volna, milyen sz@r neki. Az egyiküknek legmagasabb végzettségként gimnáziumi érettségije van, csak éppen ez senkit nem érdekel, mert szakmailag olyan dolgokra képes, h simán eladja magát.

Engem is beleszámoltál? Építésztechnikus vagyok amúgy papíron :)
(Hivatkozott üzenet: [WEASEL], 2008.01.14. 14:11)
 
224WEASEL ::: 2008.01.14. 14:11  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
...nem tudok angolul...
...
Ennek ellenére számtalan angol weblapot olvasgatok


Akkor azért mégiscsak tudsz valamit \o/

Magyarországon hiába tudsz dolgokat, értesz valamihez ha nincs róla papírod sehová sem vesznek fel!

Ez sajnos nagyjából így van. De! Az informatika pont nem ez a terület. Miért akarod, h "felvegyenek" valahova? Ezen az oldalon legalább 2 olyan programozót tudok, aki kész produktummal jelent meg a piacon ahelyett, h azon vinnyogott volna, milyen sz@r neki. Az egyiküknek legmagasabb végzettségként gimnáziumi érettségije van, csak éppen ez senkit nem érdekel, mert szakmailag olyan dolgokra képes, h simán eladja magát.
(Hivatkozott üzenet: [morgul], 2008.01.14. 13:00)
 
223Zka ::: 2008.01.14. 14:10  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Magyarországon hiába tudsz dolgokat, értesz valamihez ha nincs róla papírod sehová sem vesznek fel!

Lófaszt. Már a 3. programozó munkahelyen vagyok minden papír nélkül. És nem Pesten. Amúgy meg lehet informatikai vállalkozónak is lenni. Ahhoz sem kell papír.
(Hivatkozott üzenet: [morgul], 2008.01.14. 13:00)
 
222Nyul ::: 2008.01.14. 14:06  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Morgul:
1. Diákhitel. (Dess-re ne hallgass ezzel kapcsolatban ;-) Ha tényleg a sulira költöd, és nem elb@szod, akkor no problemo.
2. Ha értesz valamihez és CSAK PAPÍR kell róla, akkor ha jelentkezel fősulira / egyetemre, az órák 20%-ára kell bejárnod, a többit iq-ból lenyomod.
3. Mindenki a saját sorsát alakítja. Kereshetsz Te is másik munkahelyet, van rá esély hogy találsz is. Rinyálással nem. Valamit valamiért - ha jól akarsz keresni, költözz fel Pestre. Neked kell alkalmazkodnod. Én is rohadt jól keresek - csak épp folyamatos éjszakában dolgozom, ami nem kicsit borítja fel a magánéletem, meg a bioritmusom. Tudod: valamit valamiért.
És most csak rólad van szó. Ne nyilatkozgass már itt más nevében, nekik is megvan a saját helyzetük meg életszituációjuk. És ne csak a jó oldalát nézd annak, amit irigyelsz - mindennek van árnyoldala is. (Az erő sötét oldala ;-)
 
221morgul ::: 2008.01.14. 13:34  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Itt nem feltétlenül csak rólam van szó! Ez csak egy dolog, hogy én milyen helyzetben vagyok. De az ország nagy része a Budapestieken kívül hasonló helyzetben van (mert ugye ez az ország csak Budapestből áll!). Emberek dolgoznak keményen havi 60-70 ezer forintért! Sokszor papírral, de tényleges tudással nem rendelkezők ülnek a munkahelyeken! Sokszor megtörténik, hogy bemegyek egy boltba, de az eladónak fogalma sincs a saját árujáról! Mindegy, fő az hogy a papírjai szerint megfelel oda! A sulit hogy a francba tudnám elvégezni-azt már nem ingyér adják ! Munka mellett meg nincs is rá időm, mert élnem is kell ám valamiből-pénzem meg főleg nincs rá! A fiatalok 80 %-nak nincs saját lakása! Akinek van azt általában 20 éves hitel szívatja! Szóval a társadalommal van a gond és nem azzal, hogy keressek munkát! És aki ezt nem veszi észre az vak! A demokráciának nyoma nincs! Különböző statisztikák szerint 200 ezer ember hontalan ebben az országban! Sok helyen a munkanélküliség akár a 40-60 %-ékot is eléri! Szóval nem én rinyálok, hanem a lehetőségek nincsennek meg!!! Már idáig is 4 sulit végeztem, amíg tehettem! Vidéken pedig nem sűrűn keresnek ám programozókat, sem egyéb ilyesmit.....
 
220craslorg ::: 2008.01.14. 13:27  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Magyarországon hiába tudsz dolgokat, értesz valamihez ha nincs róla papírod sehová sem vesznek fel!

Persze, es ezert ket lehetoseged van, vagy megcsinalod a papirt es akkor lesz vmi, vagy rinyalsz, hogy jujjjj de rossz ez igy, egy maradsz ahol vagy! Szted melyik a logikus valasztas?


A második!!! ... A második!!! ... A második!!!
(Hivatkozott üzenet: [Miko], 2008.01.14. 13:17)
 
219Miko ::: 2008.01.14. 13:17  Felhasználó ignorálásaVálasz erre


Magyarországon hiába tudsz dolgokat, értesz valamihez ha nincs róla papírod sehová sem vesznek fel!

Persze, es ezert ket lehetoseged van, vagy megcsinalod a papirt es akkor lesz vmi, vagy rinyalsz, hogy jujjjj de rossz ez igy, egy maradsz ahol vagy! Szted melyik a logikus valasztas?
(Hivatkozott üzenet: [morgul], 2008.01.14. 13:00)
 
218Nyul ::: 2008.01.14. 13:16  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Amúgy meg ha bemész interjúre, és viszel pár programot, amit TE írtál, és programozói szemmel megnézik, elég rendesen alá tudja támasztani az önéletrajzodat. És eléggé gyakori a munkaadók részéről, hogy támogatják a fősikolát a melód mellett, cserébe te x évet aláírsz, hogy náluk dolgozol. És röhögnek, hogy 30-40%-kal kevesebbet kell így fizetniük neked, mintha egy ugyanilyen tudással rendelkező, frissdiplomást vettek volna fel. De az még mindig a jelenlegi fizud legalább duplája lenne. Próbálkozz. Nem vagy te buta, csak hüje ;-)
 
217craslorg ::: 2008.01.14. 13:10  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Vazze, akkor neked ripsz ropsz egy programozói diploma, az angol meg 2 év alatt megvan, ha nem kapkodsz. Miről beszélünk? Tettél már lépéseket ezügyben önmagad számára? Vagy csak nyafogsz, hogy milyen szar neked, hogy nincs papírod. No igen, azt a papírt meg kell szerezni. 3 év alatt egy főiskolát elvégzel és már mehetsz is a királyjól fizető állások után, mert közben az angolt is leteszed középfokon.
 
216goyslee ::: 2008.01.14. 13:07  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Erre van ellenpélda: Pár éve K. L. úgy volt MLSZ elnök, hogy 8 általános-tól nem volt magasabb végzettsége.
 
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13]